Karolina Sudwoj-Nogalska

BGŻOptima promuje konto oszczędnościowe na 6,3 proc.

BGŻOptima rusza z jesienną odsłoną kampanii reklamowej. W telewizji oraz Internecie pojawiły się właśnie najnowsze reklamy sztandarowego produktu banku – konta oszczędnościowego, informujące o promocyjnym oprocentowaniu 6,3 proc. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Tippingpoint, z kolei media zaplanowały Initiative i Reprise Media. Za produkcję spotu odpowiada Film Delikatesy.

Czytaj dalej »BGŻOptima promuje konto oszczędnościowe na 6,3 proc.

Gwiazda BGŻOptima rusza na podbój social media

Świnka-skarbonka, maskotka BGŻOptima, ma swój fanpage na portalu społecznościowym Facebook. Bank rusza właśnie z akcją, której celem jest stworzenie w przestrzeni popularnego serwisu miejsca dla oszczędnych, oszczędzających i planujących oszczędzanie. Na start fanpage ruszył też konkurs, z nagrodą główną w wysokości 500 zł – na drobne wydatki lub dobry początek oszczędzania.

Czytaj dalej »Gwiazda BGŻOptima rusza na podbój social media