Przejdź do treści

Karol Gajewski

Startuje kampania San Markos dla Herbapolu

Od 5 listopada w telewizji będzie można zobaczyć nowe reklamy Herbapolu Lublin S.A. Hasło kampanii, zaprojektowanej przez agencję reklamową San Markos w ramach nowej strategii marketingowej producenta, brzmi „Masz to w naturze”. Spoty akcentują emocjonalny charakter marki. Pokazują, że świat człowieka i jego codziennie życie są odzwierciedleniem zjawisk natury.

Czytaj dalej »Startuje kampania San Markos dla Herbapolu

Nowy Dyrektor Zarządzający w San Markos

Z początkiem września br. Karol Gajewski awansował na stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji San Markos. Do tej pory Karol kierował z sukcesami zespołem Działu Obsługi Klienta, a także odpowiadał za współpracę agencji z jej kluczowymi klientami. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji San Markos pozostawało dotychczas nie obsadzone.

Czytaj dalej »Nowy Dyrektor Zarządzający w San Markos

San Markos dla marki Termisil

Termisil Huta Szkła Wołomin, lider w produkcji szkła żaroodpornego powierzył agencji San Markos realizację kampanii wizerunkowej dla swojej marki Termisil. W ramach podpisanej umowy San Markos będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii kampanii, konceptu kreatywnego oraz kreacji dla prasy i Internetu. Do zadań agencji należy również zakup mediów i produkcja sesji fotograficznych.

Czytaj dalej »San Markos dla marki Termisil

Przychodzi „Błękitny Prąd RWE” do fryzjera…

Realizowana przez San Markos dla RWE Polska zintegrowana kampania jest pierwszą kampanią produktową na polskim rynku energetycznym skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Kierowana jest do właścicieli i osób decydujących o wyborze dostawców energii elektrycznej w firmach. Towarzyszy jej wprowadzenie na rynek nowego produktu – Dopasowanego Abonamentu RWE, w którym klienci mogą samodzielnie ustalić wysokość miesięcznych opłat.

Czytaj dalej »Przychodzi „Błękitny Prąd RWE” do fryzjera…