Archiwa tagu: KAMIKAZE

Kamikaze wygrała przetarg McCormick na kampanię wybranych musztard Kamis

Kamikaze wygrała zorganizowany przez McCormick Polska przetarg na kampanię reklamową czterech musztard marki Kamis. Wystartowała w październiku i potrwa miesiąc. Rozstrzygnięty we wrześniu przetarg dotyczył obsługi budżetu kreatywnego wizerunkowej akcji czterech musztard marki Kamis z portfolio McCormick Polska: Sarepskiej, Delikatesowej, Chrzanowej oraz Rosyjskiej. Kampania ma charakter wizerunkowy a jej celem jest zainspirowanie konsumentów do wypróbowania… Czytaj dalej »

Justyna Szumińska wzmacnia zespół agencji Kamikaze

Justyna Szumińska przechodzi z firmy Dell do Kamikaze i obejmuje w tej agencji nowo utworzone stanowisko Human Capital Manager.  – Human Capital Manager to nowe stanowisko w Kamikaze. Jego utworzenie i wzmocnienie naszego zespołu przez Justynę Szumińską, która po latach pracy w dużych korporacjach szukała dla siebie ciekawych nowych wyzwań, jest związane z konkretną misją.… Czytaj dalej »

Kamikaze utrzymało obsługę marki junior-angin w Social Mediach

Klosterfrau Healthcare zdecydował się na przedłużenie na cały 2019 r. współpracy z agencją Kamikaze w zakresie obsługi komunikacji marki junior-angin w kanałach Social Media. Kamikaze obsługuje junior-angin od wiosny 2018 r. Jednym z zadań agencji będzie dalszy rozwój „Akademii Kreatywnego Rodzica”, projektu zapoczątkowanego przez Kamikaze w ub.r. Agencja zajmie się też m.in. planowaniem i zakupem… Czytaj dalej »

Katarzyna Kosińska-Rysz i Katarzyna Barczuk przechodzą z Saatchi & Saatchi IS i Leo Burnett do Kamikaze, agencja otwiera biuro w Warszawie

Agencja Kamikaze, która od 13 lat obsługuje klientów z biura w Łodzi, zdecydowała się na otwarcie oddziału w Warszawie. W związku z tym do agencji dołączają 2 nowe osoby, na stanowiska managerskie. Szefową warszawskiego zespołu będzie Katarzyna Kosińska-Rysz, która przechodzi do Kamikaze z Saatchi & Saatchi IS.

Kamikaze opracowała projekt kalendarza dla WOŚP

Agencja Kamikaze, która chętnie wspiera działania charytatywne, w tym roku we współpracy z fotografem Jakubem Woźniakiem opracowała projekt limitowanej edycji kalendarza na 2019 rok. Sprzedaż aukcyjna kalendarza zasili tegoroczne konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kalendarz powstaje od 10 lat, z inicjatywy Jakuba Woźniaka. Pojawiają się w nim znane osoby, które na zaproszenie fotografa udostępniają swój… Czytaj dalej »