K2

K2 dla Pekao24 w komórce

K2 przygotowała kampanię dla wersji mobilnej systemu transakcyjnego Pekao24 – „Pekao24 w komórce”. Celem kampanii jest przekazanie informacji o zaletach bankowości mobilnej przede wszystkim osobom młodym i w średnim wieku, otwartym na nowości oraz  popularyzacja nowego kanału dostępu. Postawiono więc na lekki humor, prostotę i nowoczesną grafikę.

Czytaj dalej »K2 dla Pekao24 w komórce

K2 i Play przedstawiają nową odsłonę www.playmobile.pl

K2 wraz z  działem rozwiązań portalowych Play (Portal Solutions) przygotowała nową wersję portalu www.playmobile.pl. Przyjęto założenia metodyki projektowania zorientowanego na użytkownika (user centered design). Prowadzono wieloetapowe badania (m.in. z wykorzystaniem eye-trackingu)  pozwalające na weryfikację nowych rozwiązań, aż do uzyskania satysfakcjonującego efektu.

Czytaj dalej »K2 i Play przedstawiają nową odsłonę www.playmobile.pl

Bridge w Grupie K2

Z początkiem października, K2 i Brainshop U-boot uruchomiły nową komórkę o nazwie Bridge. To zespół pierwszego kontaktu, skupiający najbardziej doświadczonych specjalistów z obu firm, którego celem jest prawidłowe i najpełniejsze zdiagnozowanie problemu Klienta w obszarze pełnej komunikacji marketingowej. Opracowuje on plan skutecznej reakcji na sytuację marki, dostosowany do najnowszych realiów marketingowych oraz nadzoruje pracę zespołów przygotowujących zintegrowaną komunikację w obszarach off- i on-line.

Czytaj dalej »Bridge w Grupie K2

Zwiększenie świadomości użytkowników internetu wortalem motoryzacyjnym Trynid.pl to główne założenia i cele przyjęte przy organizacji konkursu “Kliknij po nagrody”

Wraz z renomowanymi partnerami do których należy zaliczyć firmy Allianz, Becker, K2, Parktronik, President, Raiffeisen Leasing czy Shell, wortal motoryzacyjny Trynid.pl przygotował konkurs internetowy. Biorąc udział w konkursie można wygrać: zestaw czujników parkowania, kosmetyki samochodowe, torby podróżne, koszulki polo i dużo dużo więcej.Czytaj dalej »Zwiększenie świadomości użytkowników internetu wortalem motoryzacyjnym Trynid.pl to główne założenia i cele przyjęte przy organizacji konkursu “Kliknij po nagrody”

ACR uzyskał certyfikat Google Analytics Certified Partner

Interaktywny dom mediowy ACR (Grupa K2) został przyjęty do grona posiadaczy certyfikatu Google™  Analytics Certified Partner – akredytowanych dostawców usług związanych z Google Analytics. W Polsce, wśród tysięcy agencji zajmujących się optymalizacją stron www i SEM, istnieje tylko kilka firm posiadających podobny certyfikat.

Czytaj dalej »ACR uzyskał certyfikat Google Analytics Certified Partner

Zmiany i awanse w ACR

Zmiany w interaktywnym domu mediowym ACR (Grupa K2). Z końcem lipca, do liczącego ponad 30 osób zespołu, wróciła Wiola Łada – Szewczenko. Jako Client Service & Media Planner Director przejmie obowiązki Marii Kierzkowskiej, która rozstała się z firmą na początku roku.Czytaj dalej »Zmiany i awanse w ACR

Rusza giełdowy konkurs Toyota Bank

Toyota Bank ogłasza letni konkurs „Najlepsze konto + 1000 zł” adresowany zarówno do nowych, jak i dotychczasowych klientów. Zasady są bardzo proste – na stronie www.toyotabank.pl/1000 należy wytypować wartość indeksu, którą WIG20 osiągnie na 7 dni po zakończeniu danego etapu. Liczy się ostatni zapis, a więc w ciągu dwóch tygodni można codziennie zmieniać swoje typy.

Czytaj dalej »Rusza giełdowy konkurs Toyota Bank

ESKA z Coca-Cola rozpoczęły mundial

Rozpoczęła się wspólna akcja Radia ESKA i Coca-Cola: Uwolnij radość! – Mundial 2010 w Radiu Eska. Działania są zaplanowane na sześć tygodni i obejmują antenę stacji oraz internet, w którym uruchomiono specjalny serwis www.mundial.eska.pl. Za realizację kampanii, w tym kreację antenową oraz pomysły w internecie odpowiada Pracownia Kreatywna TIME 100% (Grupa Radiowa TIME SA). Serwis mundial.eska.pl stworzyła agencja interaktywna K2, a media zaplanował Starcom.

Czytaj dalej »ESKA z Coca-Cola rozpoczęły mundial