Archiwa tagu: K2

Workflow battle: Datapolis vs. światowi konkurenci w bitwie na żywo na SharePoint Conference w Berlinie

Przedstawiciele Datapolis, Nintex i K2, czołowych producentów oprogramowania do modelowania przepływów biznesowych na platformie Microsoft SharePoint, zmierzą się w pojedynku na żywo. Zmagania, których celem jest przedstawienie różnic między aplikacjami, odbędą się na European SharePoint Conference w Berlinie, 19 października br., największej europejskiej konferencji poświęconej technologii Microsoft SharePoint.

K2 projektuje interfejsy urządzeń

Dział User Experience agencji K2 przygotował dla firmy Behr projekt interfejsu użytkownika do maszyny Behr Eco Pro 5001 służącej do serwisowania układów klimatyzacji w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusach.

K2 promuje polską edycję reality show MTV Polska „Polowanie na singla”

K2 po raz kolejny zrealizowała dla MTV Networks Polska kampanię rich-media. Tym razem promuje ona pierwszą polską edycję reality show „Polowanie na singla”, emitowanego w MTV Polska w soboty o g. 22: 00. W kampanii ponownie pojawia się wyrazista postać Sławka, który swoim niestandardowym zachowaniem i wyglądem wabi i prowokuje. Akcja reklamowa potrwa do połowy marca.

Strona MTVNHD nagrodzona przez FWA

17 lutego 2010 r. przygotowana przez agencję K2 strona promocyjna międzynarodowego kanału muzycznego MTVNHD na stronie http://experience.mtvnhd.com/, zdobyła nagrodę Site of the Day (SOTD), przyznawaną od 11 lat przez Favourite Website Awards (FWA) – brytyjską organizację, wyróżniającą najbardziej innowacyjne i najlepiej zaprojektowane serwisy www z całego świata.