K2 Internet

K2 i Coca-Cola po raz kolejny udowadniają że „To możliwe!”

Wokół kampanii Coca-Cola Zero „To możliwe!” dzieje się coraz więcej. Już w dniach 29.06, 30.06 oraz 02.07 odpowiednio na stronach głównych portali: o2.pl, Interia.pl i Onet.pl, pojawi się wyjątkowa kreacja, wyróżniająca się na tle innych wyświetlanych w portalach. Za scenariusz i realizację odpowiada agencja K2 Internet.Czytaj dalej »K2 i Coca-Cola po raz kolejny udowadniają że „To możliwe!”

Augmented Reality po raz pierwszy w Polsce – Kolejna innowacja od LECHa Premium

Johnny Mnemonic, Łowca Androidów, Matrix – wirtualne obrazy, najnowocześniejsza technologia i cyberkomunikacja – to już teraźniejszość. Zastosowana po raz pierwszy w Polsce technologia Augmented Reality, czyli „poszerzonej rzeczywistości” pokazuje nieograniczone możliwości nowoczesnej komunikacji.Czytaj dalej »Augmented Reality po raz pierwszy w Polsce – Kolejna innowacja od LECHa Premium

K2 Internet S.A. inwestuje w nowe przedsięwzięcie – Audioteka.pl

Audioteka.pl to polski odpowiednik amerykańskiego audible.com, który na początku b.r. został przejęty przez Amazon.com za kwotę ponad 300 mln USD. Audioteka.pl  to hurtownia i sklep internetowy zajmujący się wyłącznie dystrybucją audiobooków – czyli książek w postaci nagrań dźwiękowych. Nagrania dostępne będą w formacie do bezpośredniego pobrania i odtwarzania na komputerze, na odtwarzaczach mp3, komórkach, sprzęcie domowym, odtwarzaczach samochodowych (z płyty CD lub pamięci flash). Jest to innowacja na polskim rynku, gdyż jak dotąd najwięksi wydawcy nie udostępniali swoich utworów on-line w formie audiobooka.Czytaj dalej »K2 Internet S.A. inwestuje w nowe przedsięwzięcie – Audioteka.pl