K2 Internet

K2 autorem przebudowy systemu transakcyjnego Pekao24

K2 zaprojektowało i brało udział w pracach wdrożeniowych nowego systemu transakcyjnego Pekao24 dla Banku Pekao SA. Serwis został przygotowany w metodyce projektowania zorientowanego na użytkownika (user-centered design). Etap projektowania nowego Pekao24 poprzedzono badaniami z udziałem klientów Pekao i serwisów transakcyjnych innych banków, co pozwoliło poznać potrzeby użytkowników oraz dobre i złe strony różnych rozwiązań.Czytaj dalej »K2 autorem przebudowy systemu transakcyjnego Pekao24

K2 dla nowej oferty PZU

W styczniu tego roku PZU wprowadził do swojej oferty nowy produkt – Plan na Życie – ochronno-inwestycyjne ubezpieczenie na życie, pozwalające Klientom na indywidualny wybór sposobu lokowania środków. K2 stworzyło serwis informacyjny www.plannazycie.pl poświęcony temu produktowi.Czytaj dalej »K2 dla nowej oferty PZU

Michał Lach zwycięzcą konkursu „Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2009” w kategorii Usługi

Michał Lach, jest twórcą i przewodniczącym Rady Nadzorczej K2 Internet S.A., jednej z czołowych agencji e-marketingu notowanej na GPW, świadczącej profesjonalne usługi w zakresie marketingu interaktywnego oraz nowych technologii. Jako jeden z pionierow e-marketingu w Polsce Michał Lach aktywnie współtworzy strategię K2 Internet S.A. i wspiera rozwój Nowych obszarów działalności spółki.Czytaj dalej »Michał Lach zwycięzcą konkursu „Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2009” w kategorii Usługi

K2 kulturalnie dla najmłodszych

K2 we współpracy z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zrealizowała edukacyjno-kulturalny serwis dla najmłodszych odbiorców Internetu – www.kula.gov.pl. Projekt skierowany do dzieci w wieku 5-9 lat. Jego celem jest zaznajamianie maluchów z dobrami polskiej kultury i historią. Serwis jest szeroko promowany w prasie, radiu i telewizji.Czytaj dalej »K2 kulturalnie dla najmłodszych

Magazyn.k2.pl już w sieci

W sieci ukazał się właśnie drugi numer Magazynu K2. Zawarty w nim materiał przygotowany jest przez pracowników agencji. To źródło zarówno wiedzy jak i ciekawostek związanych z branżą „interaktywną”. Magazyn to twór żywy, aktualny, do czytania i oglądania – coś na co przyjemnie się patrzy i z zainteresowaniem czyta.Czytaj dalej »Magazyn.k2.pl już w sieci