Archiwa tagu: K2 Internet

Poszerzone Nowe Sukiennice. Augmented reality po raz pierwszy w Polsce wspiera promocję sztuki i kultury

Agencje K2 Internet oraz Leo Burnett na zlecenie Grupy PZU, mecenasa Muzeum Narodowego w Krakowie i sponsora projektu Nowe Sukiennice, na potrzeby promocji zmodernizowanej Galerii Sztuki Polskiej XIX wieku przygotowały projekt multimedialny, którego ważną częścią jest aplikacja mobilna „Nowy wymiar Sukiennic”.

Grupa K2 odnotowuje oczekiwaną, znaczną poprawę wyników finansowych w drugim kwartale 2010 r.

Skonsolidowane przychody K2 Internet SA, w okresie 6 miesięcy zakończonym 30 czerwca 2010r., sięgnęły kwoty 25,5 milionów pln, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o ponad 40%. Zysk netto po pierwszych 6 miesiącach bieżącego roku zamknął się kwotą 590 tys. PLN (w pierwszym półroczu 2009r. spółka odnotowała stratę w wysokości 1 miliona pln).

K2 i PZU o życiu na 100 %

Grupa PZU realizuje od kilku miesięcy program „Życie na 100%”, który jest platformą komunikacyjną dla wszystkich obszarów związanych z szeroko rozumianym oszczędzaniem i inwestowaniem.