K2 Internet

Coke Zero inspiruje

Z początkiem października ruszyła nowa kampania Coca-Cola Zero. Marka inspiruje konsumentów do szukania pozytywnych rozwiązań w sytuacjach, które wydają się beznadziejne. Tym samym, Coca-Cola Zero, po raz kolejny udowadnia, że „Niemożliwe staje się możliwe”.

Czytaj więcej »Coke Zero inspiruje

K2 przygotowała mobilną wersję magazynu L’Éclat dla iPad

Noble Concierge wspólnie z agencją K2 Internet przygotował mobilną wersję magazynu L’Éclat, poświęconego luksusowym produktom i usługom, w wersji dedykowanej dla urządzeń iPad. Aplikacja umożliwia nieodpłatne pobieranie i przeglądanie wydań elektronicznych magazynu i dostępna jest pod adresem: http://itunes.apple.com/pl/app/leclat-magazyn-noble-concierge/id394076437?mt=8.

Czytaj więcej »K2 przygotowała mobilną wersję magazynu L’Éclat dla iPad

Poszerzone Nowe Sukiennice. Augmented reality po raz pierwszy w Polsce wspiera promocję sztuki i kultury

Agencje K2 Internet oraz Leo Burnett na zlecenie Grupy PZU, mecenasa Muzeum Narodowego w Krakowie i sponsora projektu Nowe Sukiennice, na potrzeby promocji zmodernizowanej Galerii Sztuki Polskiej XIX wieku przygotowały projekt multimedialny, którego ważną częścią jest aplikacja mobilna „Nowy wymiar Sukiennic”. Umożliwia ona oglądanie trójwymiarowego modelu krakowskich Sukiennic w świecie rzeczywistym (augmented reality) oraz ośmiu filmów video w 2D, nawiązujących do najciekawszych dzieł malarskich prezentowanych na wystawie. Aplikację przygotowano w wersji dla użytkowników iPhone 3GS.  

Czytaj więcej »Poszerzone Nowe Sukiennice. Augmented reality po raz pierwszy w Polsce wspiera promocję sztuki i kultury

Grupa K2 odnotowuje oczekiwaną, znaczną poprawę wyników finansowych w drugim kwartale 2010 r.

Skonsolidowane przychody K2 Internet SA, w okresie 6 miesięcy zakończonym 30 czerwca 2010r., sięgnęły kwoty 25,5 milionów pln, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o ponad 40%. Zysk netto po pierwszych 6 miesiącach bieżącego roku zamknął się kwotą 590 tys. PLN (w pierwszym półroczu 2009r. spółka odnotowała stratę w wysokości 1 miliona pln). Wynik na poziomie EBITDA wzrósł po pierwszym półroczu do kwoty 1.243 tys. pln (w porównaniu do straty 477 tys. pln w pierwszym półroczu roku ubiegłego). Podkreślić należy, że wzrost ma charakter praktycznie wyłącznie organiczny. Spółka spodziewa się, że zrealizowana w zeszłym roku inwestycja w agencję reklamową Brainshop U-Boot sp. z o.o będzie miała bardziej znaczący wpływ na wyniki począwszy od przyszłego roku.

Czytaj więcej »Grupa K2 odnotowuje oczekiwaną, znaczną poprawę wyników finansowych w drugim kwartale 2010 r.