Przejdź do treści

Joanna Nieminuszczy

IAB Polska publikuje standardy briefowania agencji interaktywnych

Eksperci grup roboczych IAB Polska „Social Media & WoMM” oraz „Gry w marketingu” stworzyli dokumenty precyzujące standardy briefowania agencji interaktywnych. Dokumenty te mają na celu ułatwienie współpracy Klientom z agencjami realizującymi dla nich kampanie advergamingowe, marketingu szeptanego oraz w mediach społecznościowych.Czytaj dalej »IAB Polska publikuje standardy briefowania agencji interaktywnych

Nowe serwisy w sieci reklamowej Społeczności.pl

Do społecznościowej sieci reklamowej Społeczności.pl dołączyły kolejne podmioty. „ Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem optymalizacji procesów sprzedażowych oraz doskonalenia oferty reklamowej ” – twierdzi Joanna Nieminuszczy, Sales Director w Społeczności.pl – „Nasza oferta została pozytywnie odebrana przez reklamodawców i na stałe zagościła w mediaplanach. Czytaj dalej »Nowe serwisy w sieci reklamowej Społeczności.pl

PerformanceMEDIA na konferencji e-commerceStandard 2008

 

Po raz kolejny PerformanceMEDIA, agencja marketingu w wyszukiwarkach internetowych, będzie obecna na konferencji organizowanej przez Internet Standard. Na konferencji e-commerceStandard 2008 PerformanceMEDIA będą reprezentować Joanna Nieminuszczy, corporate sales manager oraz Jacek Chruściany, business development director. Specjaliści ci wygłoszą wykład o biznesowym podejściu  do promocji w wyszukiwarkach internetowych dla e-commerce. Opierając się na szczegółowych analizach efektywności pozycjonowania oraz kampanii linków sponsorowanych, podejmą temat, czy inwestowanie przez sklepy internetowe w SEM jest skuteczną strategią promocji.Czytaj dalej »PerformanceMEDIA na konferencji e-commerceStandard 2008