Zbiór case studies Social Media&WoMM
Inspirujące przykłady internetowych kampanii marketingowych przeprowadzonych w 2010 oraz 2011 roku w Polsce
Inspirujące przykłady internetowych kampanii marketingowych przeprowadzonych w 2010 oraz 2011 roku w Polsce
Eksperci grup roboczych IAB Polska „Social Media & WoMM” oraz „Gry w marketingu” stworzyli dokumenty precyzujące standardy briefowania agencji interaktywnych. Dokumenty te mają na celu ułatwienie współpracy Klientom z agencjami realizującymi dla nich kampanie advergamingowe, marketingu szeptanego oraz w mediach społecznościowych.Czytaj dalej »IAB Polska publikuje standardy briefowania agencji interaktywnych
Do społecznościowej sieci reklamowej Społeczności.pl dołączyły kolejne podmioty. „ Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem optymalizacji procesów sprzedażowych oraz doskonalenia oferty reklamowej ” – twierdzi Joanna Nieminuszczy, Sales Director w Społeczności.pl – „Nasza oferta została pozytywnie odebrana przez reklamodawców i na stałe zagościła w mediaplanach. Czytaj dalej »Nowe serwisy w sieci reklamowej Społeczności.pl
Mimo popularności marketingu w social media, wiele firm z sektora Business-to-Business nie może pochwalić się długim doświadczeniem w prowadzeniu działaniach reklamowych w społecznościach. Czytaj dalej »Marketing firm B2B w social media
Do grona klientów francuskiego dostawcy rozwiązań adserwerowych Smart AdServer dołączyła sieć reklamowa Grupa Społeczności.pl, skupiająca kluczowe serwisy społecznościowe na polskim rynku.Czytaj dalej »Smart AdServer podpisał kolejny polski kontrakt
Spółka Fotka.pl stworzyła pierwszą w Polsce sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. W skład sieci wchodzą, oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.Czytaj dalej »Społeczności.pl – polskie społeczności łączą siły
Obecnie 86% marketerów w Stanach Zjednoczonych wykorzystuje w swoich działaniach promocyjnych strony firmowe na Facebooku. Podążając za tym trendem, serwis społecznościowy Fotka.pl proponuje firmom nowe narzędzie promocji w sieci – Klany Produktowe.Czytaj dalej »Strony firmowe na Fotka.pl
Po raz kolejny PerformanceMEDIA, agencja marketingu w wyszukiwarkach internetowych, będzie obecna na konferencji organizowanej przez Internet Standard. Na konferencji e-commerceStandard 2008 PerformanceMEDIA będą reprezentować Joanna Nieminuszczy, corporate sales manager oraz Jacek Chruściany, business development director. Specjaliści ci wygłoszą wykład o biznesowym podejściu do promocji w wyszukiwarkach internetowych dla e-commerce. Opierając się na szczegółowych analizach efektywności pozycjonowania oraz kampanii linków sponsorowanych, podejmą temat, czy inwestowanie przez sklepy internetowe w SEM jest skuteczną strategią promocji.Czytaj dalej »PerformanceMEDIA na konferencji e-commerceStandard 2008