Jean Lassignardie

Rynki wschodzące generują wzrost globalnych płatności

Zgodnie z World Payments Report 2011, opublikowanym przez Capgemini, Royal Bank of Scotland (RBS) i Efma rynek płatności jest odporny na cykle dekoniunkturalne. Wolumen płatności bezgotówkowych wzrósł choć w nieco wolniejszym tempie o pięć procent w 2009 roku do 260 mld euro, kontynuując dziewięcioprocentowy trend wzrostowy od 2008 r.

Czytaj więcej »Rynki wschodzące generują wzrost globalnych płatności

Jakość usług ważniejsza od wizerunku banku – wynika z ósmej edycji Światowego Raportu na temat Bankowości Detalicznej

Z opublikowanego przez Capgemini, UniCredit oraz Efma, ósmego Światowego Raportu na temat Bankowości Detalicznej wynika, że pomimo zachwianego zaufania do sektora finansowego, większość klientów (59%) jest zadowolona ze swoich banków. Nowością w tegorocznym raporcie jest wprowadzenie wskaźnika – Customer Experience Index (CEI), którego celem jest pomiar długoterminowego postrzegania jakości relacji klienta z bankiem.

Czytaj więcej »Jakość usług ważniejsza od wizerunku banku – wynika z ósmej edycji Światowego Raportu na temat Bankowości Detalicznej

Raport Capgemini i Efma dotyczący Światowego Rynku Ubezpieczeń 2011

Po utracie dochodów z inwestycji, podczas kryzysu finansowego oraz przy zmieniających się preferencjach klientów i zacieśniających się regulacjach prawnych, na całym świecie firmy ubezpieczeniowe, ponownie skupiają się na efektywności operacyjnej i elastyczności biznesowej, jak wykazuje najnowszy, opublikowany przez Capgemini oraz Efma „Światowy Raport o Ubezpieczeniach 2011”.

Czytaj więcej »Raport Capgemini i Efma dotyczący Światowego Rynku Ubezpieczeń 2011