Jarosław Sobolewski

„Komentuj. Nie obrażaj.” Branża internetowa uruchamia akcję społeczną poświęconą kulturze obecności w sieci

Dynamiczny rozwój internetu sprawił, że spędzamy w nim coraz więcej czasu. Media społecznościowe, blogi, serwisy informacyjne, fora – wszystkie te platformy umożliwiają nam wymianę opinii, wyrażanie swojego zdania, poszerzanie zainteresowań oraz poznawanie nowych ludzi.

Czytaj więcej »„Komentuj. Nie obrażaj.” Branża internetowa uruchamia akcję społeczną poświęconą kulturze obecności w sieci

Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej – przejrzystość oferowana konsumentom

IAB Polska przyjmuje Europejskie Zasady Internetowej Reklamy Behawioralnej (European Framework for Online Behavioral Advertising) i uruchamia polską wersję witryny informacyjnej na temat reklamy opartej na zainteresowaniach skierowaną do konsumentów (youronlinechoices.eu/pl). Dzięki niej wszyscy zainteresowani będą mogli bliżej poznać specyfikę oraz korzyści wynikające z zastosowania reklamy behawioralnej.

Czytaj więcej »Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej – przejrzystość oferowana konsumentom

Jarosław Sobolewski szefem Regionu CEE w IAB Europe

Decyzją Władz IAB Europe, Jarosław Sobolewski – Dyrektor generalny IAB Polska – został desygnowany na stanowisko Menedżera Regionu Europy Środkowo-Wschodniej w ramach struktur europejskiego Interactive Advertising Bureau. Awans szefa IAB Polska na to prestiżowe stanowisko jest rezultatem dotychczasowych osiągnięć polskiej filii IAB, która nie tylko prężnie rozwija swoje krajowe struktury ale również wszechstronnie wspiera rozwijające się oddziały IAB z krajów regionu CEE.

Czytaj więcej »Jarosław Sobolewski szefem Regionu CEE w IAB Europe

Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB

Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Już pierwsze tygodnie obowiązywania tego dokumentu pokazują, że wprowadzenie standardów reklamy display spotkało się z dobrym przyjęciem wśród firm branży internetowej.

Czytaj więcej »Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB

Facebook i ARBOinteractive zapraszają na konferencję Facebook NOW

12. stycznia w Warszawie odbędzie się Facebook NOW – blisko całodniowe spotkanie połączone z konferencją prasową, zorganizowane przez serwis Facebook oraz Grupę ARBOinteractive. Gościem specjalnym będzie BLAKE CHANDLEE Vice Prezes i Dyrektor Komercyjny odpowiedzialny w Facebook za Europę, Bliski Wschód i Afrykę.Czytaj więcej »Facebook i ARBOinteractive zapraszają na konferencję Facebook NOW