Jarosław Kowalski

Potencjał Facebooka – ‘przebojowi egotycy’ i inni…

Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Tak duża grupa ludzi siłą rzeczy nie może być jednorodna. Jacy są użytkownicy spędzający czas na portalach social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami się kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Na te pytania odpowiada raport „Marki w serwisach społecznościowych”, przygotowany przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Wyniki analizy wyróżniają pięć grup użytkowników – odmiennych pod względem sposobu korzystania i zaangażowania w social media.

Czytaj więcej »Potencjał Facebooka – ‘przebojowi egotycy’ i inni…

Facebook – zawiedzione nadzieje marketerów?

Tylko 18% użytkowników Facebooka jest w stanie wskazać ostatnią polubioną przez siebie markę. Ponad połowa (52%) nie potrafi przywołać takiej informacji z pamięci, a jedna trzecia w ogóle nie ma w zwyczaju klikać ‘Lubię to!’ na profilach produktów czy usług – wynika z badania „Marki w serwisach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).

Czytaj więcej »Facebook – zawiedzione nadzieje marketerów?

Internet jest kobietą

Internet nie jest wybitnie męskim medium – zgodnie z wynikami zawartymi w raporcie Gemius „Kobieta w sieci” dla aż 53 procent badanych internautek surfowanie w sieci to najczęstszy sposób na spędzanie wolnego czasu. Jakie jednak są kobiety spędzające aktywnie czas w sieci? Jakie wyznają wartości? Czy lubią zakupy? Czytaj więcej »Internet jest kobietą

Akademia Leona Koźmińskiego jako pierwsza uczelnia w Polsce podpisuje Akademicką Umowę Licencyjną

Akademia Leona Koźmińskiego i firma Novell podpisały pierwszą w Polsce Akademicką Umowę Licencyjną (Academic License Agreement, ALA) na wyposażenie wszystkich pracowników oraz studentów w oprogramowanie firmy Novell do obsługi infrastruktury IT uczelni.Czytaj więcej »Akademia Leona Koźmińskiego jako pierwsza uczelnia w Polsce podpisuje Akademicką Umowę Licencyjną