Janusz Sielicki

Bankowość mobilna – znak czasu

Korzystanie z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych zyskuje w Polsce na popularności. Coraz więcej czynności w sieci wykonywanych jest za pośrednictwem smartfonów czy tabletów. Okazuje się jednak, że polscy internauci stosunkowo rzadko używają tych urządzeń w celach związanych z szeroko pojętą bankowością. Raport Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Mobilny konsument w świecie mobilnej bankowości i mobilnych płatności” prezentuje najważniejsze przyczyny takiego stanu rzeczy.

Czytaj więcej »Bankowość mobilna – znak czasu

Janusz Sielicki w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych

1 kwietnia 2010 do zespołu Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) dołączył Janusz Sielicki, który jako Research Director odpowiedzialny jest za rozwój oferty badań marketingowych firmy, wsparcie merytoryczne zespołu oraz relacje z Klientami. Do jego zadań należy również opracowanie koncepcji poszerzenia portfolio IIBR, między innymi, o nowe techniki realizacji badań.

Czytaj więcej »Janusz Sielicki w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych