Przejdź do treści

Jakub Milewski

Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych

Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl już 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez Internet z przeznaczeniem dla seniorów. Aż 6% ankietowanych to właśnie osoby po 60 roku życia, które robią sobie zakupy w e-delikatesach. Ponadto, co piąty badany kupuje w Internecie artykuły spożywcze dla starszych członków rodziny jak choćby rodziców lub dziadków, a kolejne 3% ankietowanych pomaga w ten sposób znajomym w starszym wieku. Badanie wskazuje też, że liczba seniorów korzystających z oferty e-delikatesów będzie stale rosnąć. Aż 11% respondentów A.pl zadeklarowało, że zamierza zacząć kupować osobom starszym artykuły spożywcze w Internecie.

Czytaj dalej »Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych

Zakupy spożywcze w sieci powszednieją

Internet to miejsce, w którym Polacy dokonują regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. Internetowy koszyk z zakupami coraz bardziej przypomina ten tradycyjny. Oprócz wody i napojów, trafiają do niego nabiał, kawa, a także warzywa, owoce i mięso. Dla dominującej większości klientów delikatesów internetowych bardzo istotna jest terminowość dostawy (82%), a także łatwość składania zamówień (66%). Są to cechy ważniejsze nawet od cen (63%) i szerokiego asortymentu produktów (60%). Ponadto, z ankiety A.pl wynika, że największą (47%) grupą klientów są osoby powyżej 36 roku życia. Potwierdza to coraz bardziej widoczne w e-handlu zjawisko zmiany struktury wiekowej na korzyść starszych użytkowników.

Czytaj dalej »Zakupy spożywcze w sieci powszednieją

A.pl wchodzi do Bydgoszczy

Bydgoszcz jest trzecim po Warszawie i Olsztynie miastem, w którym działają już delikatesy internetowe A.pl (www.a.pl). Od marca tego roku mieszkańcy i lokalne firmy w największym mieście województwa kujawsko-pomorskiego mają e-dostęp do oferty ponad 10 000 produktów sklepu. Partnerem A.pl jest Grupa Bomi, właściciel popularnej sieci delikatesów o tej samej nazwie. 

Czytaj dalej »A.pl wchodzi do Bydgoszczy

Dieta przez Internet

Rynek handlu elektronicznego rozwija się na potęgę. W sieci można kupić już nie tylko produkty, ale i zamówić usługi. Ostatnio, w Internecie pojawiła się oferta gotowych posiłków dietetycznych, które po zamówieniu przez klienta trafiają bezpośrednio do niego.Czytaj dalej »Dieta przez Internet