Przejdź do treści

Jakub Kamza

Konsumenci chcą więcej. Obsługa klienta ważniejsza niż produkt?

Badacze z agencji SMG twierdzą, że niska jakość tzw. customer service kosztuje brytyjskich handlowców aż 43 miliardy funtów w skali roku. Trend ten obserwujemy także w Polsce. Już przed dwoma laty szacowano, że straty polskich przedsiębiorstw z tytułu słabej obsługi klienta sięgają 8,8 mld EUR rocznie. Dobra oferta jako prosta recepta na sukces w biznesie – to już historia. Badania Aspect z 2012 r. wykazały, że konsumenci brytyjscy przy wyborze banków bardziej niż czynnikami finansowymi (25 proc.) kierują się jakością obsługi klienta (38 proc.). Według ekspertów przedsiębiorcy będą coraz częściej sięgać m.in. po pomoc zewnętrznych contact center, rozwiązania społecznościowe czy specjalne badania grup docelowych. Wszystko po to, aby budować trwałe relacje z konsumentami.

Czytaj dalej »Konsumenci chcą więcej. Obsługa klienta ważniejsza niż produkt?

Nowy Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Holicon

Z początkiem marca br. Jakub Kamza objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży w Holicon, jednym z wiodących polskich dostawców usług z obszaru call/contact center i Business Process Outsourcing. Jakub Kamza będzie odpowiedzialny za współtworzenie i nadzór nad realizacją strategii pozyskiwania nowego biznesu i sprzedaży wszystkich usług z portfolio spółki.

Czytaj dalej »Nowy Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Holicon