Jakub Dwernicki

Cztery kryteria, których nie spełniają polskie firmy hostingowe

Na co zwraca się uwagę wybierając hosting dla własnej firmy? Czy sugerujemy się tylko cenami, czy przywiązujemy wagę także do innych aspektów, jak gwarancje niezawodności usług, jakość oferowanej obsługi oraz rekomendacje wyrażone przyznanymi wyróżnieniami? Jeżeli chcemy być zadowoleni z firmy hostingowej, nauczmy się patrzeć szerzej niż tylko przez pryzmat ceny, radzi Blink.pl, zdobywca certyfikatu Płatności Online „Polecamy ten hosting”.

Czytaj więcej »Cztery kryteria, których nie spełniają polskie firmy hostingowe

Nawet 200 tys. kary za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych w sieci

Do 200 tysięcy złotych – taka kara czeka przedsiębiorców, nieprzestrzegających przepisów o ochronie danych osobowych w internecie. Obawa przed konsekwencjami finansowymi to jedno, natomiast utrata wizerunku w razie wycieku danych – to druga, nie mniej dotkliwa konsekwencja. – Nic dziwnego, że klienci coraz częściej zwracają uwagę na te firmy hostingowe, które wspierają ich w zakresie prawnych regulacji przetwarzania danych – tłumaczy Jakub Dwernicki, prezes spółki Ogicom.

Czytaj więcej »Nawet 200 tys. kary za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych w sieci

Polski rynek hostingowy pod znakiem transformacji

W dobie gospodarki elektronicznej hosting staje się usługą powszechną. Wydaje się, że z dawnej konstrukcji oligopolistycznej zmierza w stronę konkurencji monopolistycznej. Oznacza to, że coraz trudniej o uzyskiwanie tzw. zysków nadzwyczajnych. Nic więc dziwnego, że silniejsi gracze intensywnie skupują rynek, bo jedynie osiąganie korzyści w długim terminie zapewnia firmom atrakcyjny poziom wyników finansowych.

Czytaj więcej »Polski rynek hostingowy pod znakiem transformacji

Pomysł na bezpośrednią e-komunikację

W erze konsumenta, aby zaistnieć na rynku lub pokazać się z nowym produktem nie wystarczą już tradycyjne działania czy inwestycja w samą reklamę. Nie ważne jak innowacyjny jest oferowany produkt, aby przebić się przez medialny gąszcz konkurencyjnych ofert, należy pójść dalej. Odpowiedzią może być wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu bezpośredniego, a najlepiej kilku z nich na raz.

Czytaj więcej »Pomysł na bezpośrednią e-komunikację