Jakub Abramczyk

Certyfikat zgodności z Avaya dla bezprzewodowych zestawów słuchawkowych Jabra

GN Netcom, wiodący na świecie producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, informuje, że jego portfolio bezprzewodowych rozwiązań otrzymało certyfikat zgodności z Avaya, co oznacza, że jest kompatybilne z kluczowymi rozwiązaniami telefonii IP tej firmy. Avaya to czołowy, globalny dostawca aplikacji, systemów i usług komunikacji biznesowej. Czytaj więcej »Certyfikat zgodności z Avaya dla bezprzewodowych zestawów słuchawkowych Jabra

Avaya wprowadza nowy ogólnoświatowy program dla partnerów handlowych

Firma Avaya poinformowała o uruchomieniu ogólnoświatowego programu Avaya Connect, który zapewni partnerom handlowym większą rentowność i szybszy rozwój. Nowy program jest efektem poważnej reorganizacji dotychczasowych programów dla partnerów handlowych firmy ― wcześniejsze inicjatywy połączono w jeden ujednolicony na skalę światową system, w ramach którego uproszczono procesy, zasady określania cen, szkolenia i wymagania certyfikacyjne, umożliwiając jednocześnie partnerom handlowym lepszą obsługę klientów. Czytaj więcej »Avaya wprowadza nowy ogólnoświatowy program dla partnerów handlowych

Avaya przejmuje dział rozwiązań dla przedsiębiorstw firmy Nortel

Avaya poinformowała o podpisaniu dokumentu, na mocy którego przejmie dział rozwiązań firmy Nortel (Nortel Enterprise Solutions) za 475 mln USD. Transakcja ta umocni pozycję Avaya jako lidera w sektorze rozwiązań komunikacyjnych dla firm oraz ułatwi efektywne dostarczanie tych rozwiązań klientom na całym świecie.Czytaj więcej »Avaya przejmuje dział rozwiązań dla przedsiębiorstw firmy Nortel

Avaya one-X Agent – zwiększenie produktywności i efektywności wirtualnej obsługi klientów

Firma Avaya wprowadziła nową wersję oprogramowania przeznaczonego dla konsultantów obsługujących klientów z domu. Aplikacja one-X Agent, oferuje istotne zmiany — w tym udoskonalony interfejs użytkownika, wbudowane funkcje wideo i poprawione opcje wdrażania. Zwiększają one produktywność i opłacalność coraz popularniejszych wirtualnych operacji obsługi klienta, a także umożliwiają konsultantom elastyczniejsze działanie. Czytaj więcej »Avaya one-X Agent – zwiększenie produktywności i efektywności wirtualnej obsługi klientów

Kryzys ekonomiczny w Europie nie powstrzymuje małych firm od inwestowania w technologie komunikacyjne

Ankieta została przeprowadzona online w kwietniu 2009 r. przez firmę Avaya, globalnego dostawcę aplikacji, systemów i usług komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, za pośrednictwem podwykonawcy (firmy e-Rewards). Przedstawia ona podejście małych firm europejskich (zatrudniających od 20 do 80 pracowników) do szerokiej gamy trendów w dziedzinach ekonomii, technologii i komunikacji.  Czytaj więcej »Kryzys ekonomiczny w Europie nie powstrzymuje małych firm od inwestowania w technologie komunikacyjne