Przejdź do treści

Jacek Gadzinowski

BrandTube z vlogerami dla Walutomat.pl

Ruszyła kampania wizerunkowa w serwisie YouTube przygotowana przez agencję BrandTube na rzecz serwisu Walutomat.pl. Prowadzone działania targetowane są do grupy wiekowej 20-35 lat. Mają na celu wyjaśnienie zasad działania platformy wymiany walut jaką jest Walutomat.pl i realizowane są przy współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem, Jackiem Gadzinowskim oraz kanałem „5 sposób na”. Jest to pierwsza kampania YouTube prowadzona przez firmę z tej branży w Polsce.

Czytaj dalej »BrandTube z vlogerami dla Walutomat.pl

Skuteczna kampania – konkurs dla pasjonatów e-marketingu

Jaka wg Ciebie kampania on-line w 2009 roku była najciekawsza, najskuteczniejsza i dlaczego?” To pytanie w konkursie dla pasjonatów e-marketingu – „Skuteczna kampania”. Konkurs został zorganizowany przez Concept Labs we współpracy z autorami blogów poświęconych tematyce  komunikacji i marketingu w nowych mediach – Jackiem Gadzinowskim i Mirkiem Połyniakiem.Czytaj dalej »Skuteczna kampania – konkurs dla pasjonatów e-marketingu