Jabra

Jabra – użytkownicy stawiają na dźwięk

Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawia najnowsze wyniki globalnego badania przeprowadzonego wśród swoich partnerów i dystrybutorów. Jego celem było określenie tych cech zestawu słuchawkowego, które mają największy wpływ na jego wybór wśród klientów. 92 proc. spośród 819 respondentów przyznało najwyższy priorytet jakości dźwięku. Badani wskazali też na takie aspekty jak: wytrzymałość (90 proc.) i funkcjonalność (88 proc.) oraz innowacyjność i design (po 78 proc.).

Czytaj więcej »Jabra – użytkownicy stawiają na dźwięk

Jabra dała wolne ręce pracownikom firmy OCTOPUS

OCTOPUS  to wrocławska firma specjalizująca się w produkcji i dystrybucji szerokiej gamy materiałów promocyjno-reklamowych. Do jej głównych klientów należą agencje reklamowe oraz instytucje publiczne takie jak urzędy miast i gmin czy starostwa powiatowe. OCTOPUS angażuje się w działania na rzecz lokalnej społeczności, systematycznie wspierając  aktywności sportowe na terenie Dolnego Śląska. Firma jest m.in. sponsorem dywizji wrocławskiej ligi mini koszykówki, w której uczestniczy blisko tysiąc dzieci w wieku szkolnym.

Czytaj więcej »Jabra dała wolne ręce pracownikom firmy OCTOPUS

Pracownicy wolą zestawy słuchawkowe

Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych, przedstawia najnowsze wyniki badań przeprowadzonych w sierpniu 2010 r. przez Uniwersytet Londyński w  organizacji not-for-profit, Newport City Homes. Potwierdzają one pozytywny wpływ zestawów słuchawkowych na zwrot z inwestycji w komunikację zunifikowaną (Unified Communication, UC). Nie tylko wpływają na lepszy kontakt pracownika z klientem, ale również znacząco obniżają czas obsługi połączenia. Są to jedne z przyczyn, dla których badani pracownicy wolą pracować z zestawami słuchawkowymi niż słuchawkami telefonicznymi.

Czytaj więcej »Pracownicy wolą zestawy słuchawkowe