Izabela Winsztal

Starbucks otwiera kawiarnię w jednym z najwyższych budynków w Polsce – Sky Tower we Wrocławiu

Wczoraj została otwarta kawiarnia Starbucks we wrocławskim wieżowcu Sky Tower, który obecnie jest jednym z najwyższych budynków w Polsce (212 m wysokości). Otwarcia dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.1. Kawiarnia w Sky Tower to już piąta lokalizacja sieci we Wrocławiu, a tym samym 23. w Polsce.

Czytaj więcej »Starbucks otwiera kawiarnię w jednym z najwyższych budynków w Polsce – Sky Tower we Wrocławiu

Nowy program lojalnościowy Starbucks

Z początkiem grudnia Starbucks wprowadził nowy program lojalnościowy dla swoich klientów pod nazwą „Podróż dookoła świata ze Starbucks”. W ramach programu każdy z naszych gości może otrzymać kartę, na której każdorazowo odnotowywany jest zakup dowolnego napoju z naszej oferty. Po zebraniu dziesięciu stempli, posiadacze karty dostaną jedenasty napój w prezencie, natomiast już po zakupie pięciu napojów, otrzymają 25% zniżki na kawę ziarnistą lub herbatę w puszce.

Czytaj więcej »Nowy program lojalnościowy Starbucks

Pizza Hut otwarta we Wrocławskiej Wzorcowni

21 października otwarta została we Włocławku kolejna, 53. na polskim rynku, restauracja sieci Casual Dining  Pizza Hut. Otwarcie miało miejsce w świeżo zrewitalizowanej Wzorcowni we Włocławku – miejscu wyjątkowym ze względu na zabytkową, XIX-wieczną architekturę dawnej fabryki fajansu, w której mieści się galeria handlowa i nowoczesne rozwiązania urbanistyczne całego kompleksu. Już pierwszego dnia restaurację odwiedziło ponad 700 osób.Czytaj więcej »Pizza Hut otwarta we Wrocławskiej Wzorcowni

Pizza Hut znowu na ekranach – rusza kampania TV HUT LUNCH

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna kolejną w tym roku telewizyjną kampanię wizerunkową. Na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, począwszy od 1 września, wyświetlana będzie nowa wersja spotu „Niezdecydowanie” promująca „15 złotych minut” – najnowszą ofertę Pizzy Hut – HUT LUNCH.

Czytaj więcej »Pizza Hut znowu na ekranach – rusza kampania TV HUT LUNCH

Pizza Hut wprowadza kolejne ciekawe propozycje

Sieć restauracji PIZZA HUT przygotowała kolejne już tego lata, ciekawe propozycje dla swoich Gości. Promocja „Lunch z Przyjacielem” to świetna okazja na posiłek w miłym towarzystwie, w wyjątkowo korzystnej cenie 22 zł. Z kolei niekończący się „Bar Sałatkowy”, z paluszkami chlebowymi w prezencie, będzie atrakcją dla wszystkich miłośników bogactwa warzywnych smaków.  Czytaj więcej »Pizza Hut wprowadza kolejne ciekawe propozycje

Otwarcie Pizza Hut w Cuprum Arena – niezwykłej galerii handlowej

Począwszy od 9 maja sieć restauracji Casual Dining Pizza Hut wzbogaciła się o kolejną restaurację – 55 na polskim rynku. Tym razem otwarcie nastąpiło w oryginalnej, zbudowanej na planie koła, Galerii Cuprum Arena w Lubinie – jedynym tego rodzaju obiekcie na świecie. Już podczas pierwszego weekendu restaurację odwiedziło ponad 2000 gości.

Czytaj więcej »Otwarcie Pizza Hut w Cuprum Arena – niezwykłej galerii handlowej

Pizza Hut wchodzi na ekrany

Od 6 marca, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, oglądać będzie można „Niezdecydowanie” – najnowszy spot reklamowy sieci restauracji Pizza Hut. Film przygotowany został w ramach kampanii wizerunkowej marki – „Pizza… i znacznie więcej!”, której celem jest pokazanie w jaki sposób zmieniła się Pizza Hut oraz podkreślenie jej bogatej i różnorodnej oferty.
Czytaj więcej »Pizza Hut wchodzi na ekrany