IPSOS

1 IPSOS

Polskie firmy chętnie łaczą outsourcingowe call center z własnym

oexWedług badania Ipsos, zrealizowanego na zlecenie Outsourcing Experts, wielkość rynku call i contact center wynosi 0,9 mld zł, z czego na ponad 700 mln zł wyceniane zostały usługi w zakresie rozmów przychodzących. Z outsourcingu wsparcia obsługi klienta korzysta już co piąta polska firma, a z modelu mieszanego, który łączy własne call center z outsourcingowym – aż 56 % z nich. Do działań realizowanych równolegle należą najczęściej rozmowy telefoniczne wychodzące.

Czytaj dalej »Polskie firmy chętnie łaczą outsourcingowe call center z własnym

Gemius zwyciężył w przetargu na badanie węgierskiej widowni internetowej

Gemius – międzynarodowa firma badawcza, lider i prekursor w dziedzinie badań internetu oraz konsultingu – wraz z firmą Ipsos zwyciężył w przetargu na badanie węgierskiej widowni internetowej. Wygrana oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy obu spółek przy realizacji badania. Pomiar na Węgrzech będzie prowadzony aż do 2017 roku.

Czytaj dalej »Gemius zwyciężył w przetargu na badanie węgierskiej widowni internetowej

Prawie 5 milionów kierowców w Polsce przepłaca za ubezpieczenie

51 procent polskich kierowców powyżej 24 lat może płacić mniej za ubezpieczenie samochodu. Wystarczy zmienić ubezpieczyciela na tańszego – wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy IPSOS dla Link4. Za łączną kwotę zaoszczędzonych w ten sposób pieniędzy można by wybudować 35-kilometrowy odcinek autostrady.

Czytaj dalej »Prawie 5 milionów kierowców w Polsce przepłaca za ubezpieczenie

Eko-biznes jest trendy

Aż 80 proc. firm organizując przetarg na urządzenia biurowe uwzględnia w specyfikacji zamówienia aspekt ekologiczny jako jedno z kryteriów oceny dostawców. To znak, że przedsiębiorcy rozumieją, że być eko oznacza nie tylko chronić środowisko, ale budować wizerunek i przede wszystkim oszczędzać realne pieniądze. Firmy tną wydatki już nie tylko dzięki energooszczędnym żarówkom czy mniej energochłonnej klimatyzacji, ale również dzięki mniejszym zakupom papieru i bardziej oszczędnym urządzeniom biurowym. 

Czytaj dalej »Eko-biznes jest trendy

Zużycie papieru wzrasta

Według ogólnoeuropejskich badań, przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie firmy Lexmark – dostawcy rozwiązań druku, ilość stron drukowanych w biurach na całym kontynencie pozostaje wysoka, na poziomie 31 wydruków na pracownika dziennie i nie zmieniła się znacząco na przestrzeni ostatnich lat. Istotnie wzrosła ilość drukowanych niepotrzebnie stron, ze średnich sześciu stron na pracownika na dzień do siedmiu w przeciągu ostatnich dwóch lat. Pozostaje jeszcze wiele do zrobienia, aby europejskie firmy zredukowały zużycie papieru. Optymizmem napawa fakt znacznej redukcji zarówno ilości drukowanych stron, jak i niepożądanych wydruków w przypadku Polski.

Czytaj dalej »Zużycie papieru wzrasta

Rejestracja i archiwizacja danych w nowoczesnej firmie

Elektroniczny obieg dokumentów i innowacyjne zarządzanie procesami back office to niezbędne elementy administracyjnego zaplecza każdej organizacji przetwarzającej dużą liczbę danych. Badania przeprowadzone przez IPSOS na zlecenie ArchiDoc – lidera w dziedzinie innowacyjnego zarządzania dokumentami i outsourcingu procesów biznesowych – wykazały, że blisko połowa polskich firm korzysta z archiwizacji, natomiast prawie taka sama ilość respondentów (46%)* stosuje archiwizację elektroniczną w postaci repozytorium dokumentów.Czytaj dalej »Rejestracja i archiwizacja danych w nowoczesnej firmie

Przekonaj się czy telemarketing jest dla Twojej firmy

Według badań Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (DMA), wydatki na marketing bezpośredni już w 2007 przekroczyły połowę marketingowych budżetów amerykańskich firm i w najbliższych latach będą systematycznie rosnąć.1 Polscy menadżerowie nadal nie są przekonani co do skuteczności działań opartych na komunikacji bezpośredniej.Czytaj dalej »Przekonaj się czy telemarketing jest dla Twojej firmy