Archiwa tagu: Interia.pl

Komputronik SA: ruszyła kampania reklamowa HP Pavilion

Komputronik SA rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą notebooka HP Pavilion dv6-1306ew z wydajnym procesorem Intel Core 2 Duo T6600. Komputer przenośny będzie intensywnie reklamowany w kilkuset serwisach internetowych, m.in.: Bankier.pl, Dziennik.pl, IDG.pl, Interia.pl, Komputerswiat.pl, Money.pl, Newsweek.pl, Onet.pl. W akcji promującej bierze udział również internetowy sklep Komputronik.pl.

Współpraca AdSearch i Adkontekst

Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl (właścicielem sieci Adkontekst.pl). Na mocy porozumienia NetSprint.pl dostarczył autorskie oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych – prezentowanych jako podkreślenia słów w treści artykułów.

Administracja państwowa oraz przedsiębiorstwa razem na rzecz ochrony dzieci korzystających z nowoczesnych technologii

„Porozumienie na Rzecz Bezpieczeństwa Dzieci w Internecie” oraz „Kodeks Dobrych Praktyk Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego”, a także założenia kampanii edukacyjnej, która ma pomóc rodzicom w wyborze bezpiecznych dla dzieci gier komputerowych i wideo oraz nowe logo systemu klasyfikacji gier PEGI zaprezentowano podczas konferencji prasowej 2 lipca.