Interaktywny Instytut Badań Rynkowych

Potencjał Facebooka – ‘przebojowi egotycy’ i inni…

Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Tak duża grupa ludzi siłą rzeczy nie może być jednorodna. Jacy są użytkownicy spędzający czas na portalach social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami się kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Na te pytania odpowiada raport „Marki w serwisach społecznościowych”, przygotowany przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Wyniki analizy wyróżniają pięć grup użytkowników – odmiennych pod względem sposobu korzystania i zaangażowania w social media.

Czytaj więcej »Potencjał Facebooka – ‘przebojowi egotycy’ i inni…

Facebook – zawiedzione nadzieje marketerów?

Tylko 18% użytkowników Facebooka jest w stanie wskazać ostatnią polubioną przez siebie markę. Ponad połowa (52%) nie potrafi przywołać takiej informacji z pamięci, a jedna trzecia w ogóle nie ma w zwyczaju klikać ‘Lubię to!’ na profilach produktów czy usług – wynika z badania „Marki w serwisach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).

Czytaj więcej »Facebook – zawiedzione nadzieje marketerów?

Bankowość mobilna – znak czasu

Korzystanie z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych zyskuje w Polsce na popularności. Coraz więcej czynności w sieci wykonywanych jest za pośrednictwem smartfonów czy tabletów. Okazuje się jednak, że polscy internauci stosunkowo rzadko używają tych urządzeń w celach związanych z szeroko pojętą bankowością. Raport Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Mobilny konsument w świecie mobilnej bankowości i mobilnych płatności” prezentuje najważniejsze przyczyny takiego stanu rzeczy.

Czytaj więcej »Bankowość mobilna – znak czasu

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych udoskonala badania ilościowe realizowane online

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wdraża wyniki zakończonego niedawno projektu „Innowacyjne metody poprawy jakości badań prowadzonych przez internet”. Realizacja projektu, dofinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, pozwoliła na opracowanie nowych metod poprawy jakości i rzetelności badań rynkowych realizowanych online.

Czytaj więcej »Interaktywny Instytut Badań Rynkowych udoskonala badania ilościowe realizowane online

Miłość warunkowa pracownika do pracodawcy

Polscy pracownicy angażują się w wykonywanie swoich obowiązków w umiarkowanym stopniu – taki wniosek płynie z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych we współpracy z portalem Pracuj.pl. Bliższa analiza wyników pokazała, że – o ile pracownicy identyfikują się ze swoim pracodawcą – to ich długoterminowe plany obejmują także możliwość zmiany pracy.

Czytaj więcej »Miłość warunkowa pracownika do pracodawcy

Janusz Sielicki w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych

1 kwietnia 2010 do zespołu Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) dołączył Janusz Sielicki, który jako Research Director odpowiedzialny jest za rozwój oferty badań marketingowych firmy, wsparcie merytoryczne zespołu oraz relacje z Klientami. Do jego zadań należy również opracowanie koncepcji poszerzenia portfolio IIBR, między innymi, o nowe techniki realizacji badań.

Czytaj więcej »Janusz Sielicki w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych

Kryzys pracownikowi niestraszny?

Nie obawiamy się utraty pracy w związku z kryzysem, choć do wszelkich decyzji zawodowych podchodzimy obecnie bardzo ostrożnie – to wniosek z badania portalu Pracuj.pl i Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Według opinii ekonomistów, kryzys gospodarczy obchodzi się z naszym krajem dość łagodnie. Nie zmienia to jednak faktu, że gorsza sytuacja finansowa wielu firm natychmiast wpłynęła na kondycję rynku pracy w Polsce. Czytaj więcej »Kryzys pracownikowi niestraszny?