Interaktywnie.com
217 mln złotych na SEM. Raport Interaktywnie.com
Reklamę w wyszukiwarkach można dziś śmiało określić mianem koła zamachowego całej internetowej branży reklamowej w Polsce. W pierwszym półroczu 2010 na tę formę promocji rodzime firmy wydały przeszło 217 milionów złotych.
Czytaj dalej »217 mln złotych na SEM. Raport Interaktywnie.com
Miłkowski i Insignia uruchamiają Imagine PR
W poniedziałek 24 maja rozpoczyna działalność agencja public relations Imagine PR. Współzałożycielem firmy jest Grzegorz Miłkowski, dotychczasowy redaktor naczelny interaktywnie.com (Grupa Money.pl).
Zmiana na stanowisku naczelnego w interaktywnie.com
Interaktywnie.com ma nowego redaktora naczelnego. Pełniący tę funkcję Krzysztof Adamus został zastąpiony przez Grzegorza Miłkowskiego. Czytaj dalej »Zmiana na stanowisku naczelnego w interaktywnie.com
Skuteczne kampanie w Internecie
Jak wykorzystać zalety Internetu, takie jak interaktywność, wysoka dostępność i szybkość dotarcia by pozyskać nowych Klientów? Kluczem do sukceu jest znajomość narzędzi i strategii e-marketingowych oraz umiejętnosć efektywnego planowania kampanii w sieci.
Raport interaktywnie.com na temat użyteczności stron www
Użyteczność. Słowo to nabrało szczególnego znaczenia w ostatnich latach, kiedy niemalże połowa naszego życia toczy się online. Zabawa – online, rozmowa – online, zakupy – online. I wreszcie praca – również online. Z każdym dniem kolejne elementy naszej codzienności, przenoszone są do wirtualnego świata. Nie dziwi zatem fakt, że użyteczność – tzw. usability – serwisów internetowych staje się tak ważnym zagadnieniem.Czytaj dalej »Raport interaktywnie.com na temat użyteczności stron www
Inwestycje.pl: Rynek reklamy w kryzysie
Pierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść olbrzymie korzyści.Czytaj dalej »Inwestycje.pl: Rynek reklamy w kryzysie
Nowe interaktywnie.com stawia na interaktywność
Wystartowała nowa odsłona INTERAKTYWNIE.COM, popularnego serwisu branży interaktywnej. Jak mówią przedstawiciele wortalu, medium to nie będzie interaktywne jedynie z nazwy. W nowej odsłonie serwisu użytkownicy otrzymają narzędzia, umożliwiające im współredagowanie jego treści. Czytaj dalej »Nowe interaktywnie.com stawia na interaktywność
Domeny internetowe przestaną się liczyć
Andrzej Bartosiewicz, kierownik Działu Domen NASK, w wywiadzie dla serwisu INTERAKTYWNIE.COM podsumował rok, który minął od momentu zarejestrowania milionowej domeny .PL, wyjaśnił dlaczego NASK nie planuje zmian w cennikach oraz przedstawił powiązania między „telekomunikacyjnymi domenami” – .TEL oraz ENUM.
Przeglądy prasy branżowej w Interkatywnie.com
Interaktywnie.com rozpoczyna cykl cotygodniowych przeglądów prasy. W każdą środę czytelnicy serwisu będą mogli zapoznać się z najciekawszymi publikacjami dotyczącymi branży interaktywnej.
- 1
- 2
- Następne »