Interactive Research Center

Facead i Interactive Research Center rozpoczynają strategiczną współpracę

FanpageAd – dostępne od sierpnia tego roku – jest pierwszym wspólnym projektem facead i Interactive Research Center. Nowe narzędzie umożliwia analizę i zarządzanie stronami marek na portalu facebook. FanpageAd powstał w oparciu o potrzeby zgłaszane przez klientów obu firm i obecnie został im udostępniony na okres testów.

Czytaj dalej »Facead i Interactive Research Center rozpoczynają strategiczną współpracę

Nie zadzieraj z Social Media – czyli co i dlaczego warto wiedzieć o internautach oraz firmach buszujących w mediach społecznościowych

Od dziś wszyscy użytkownicy mediów społecznościowych, a przede wszystkim osoby wykorzystujące Social Media w komunikacji marketingowej firm i marek, mogą usystematyzować i wzbogacić swoją wiedzę na temat bijącego rekordy popularności medium dialogu z klientami.

Czytaj dalej »Nie zadzieraj z Social Media – czyli co i dlaczego warto wiedzieć o internautach oraz firmach buszujących w mediach społecznościowych

Trwają zapisy na bezpłatną konferencję Social Impact

Czy możliwe jest precyzyjne planowanie kampanii marketingowych w obszarze ciągle ewoluującego Internetu? Czy w dobie Facebook’a łatwiej wprowadzać na rynek nowe produkty? Jak kontrolować i mierzyć efektywność kampanii 360o? Poznaj odpowiedzi na te pytania 6 maja w Klubie Obiekt Znaleziony w podziemiach Galerii Zachęta w Warszawie o godzinie 12.50. Wszyscy chętni do wzięcia udziału mogą rejestrować się na stronie internetowej konferencji. Liczba zaproszeń ograniczona.Czytaj dalej »Trwają zapisy na bezpłatną konferencję Social Impact

Xevin Investments wspiera polskich naukowców – powołanie Interactive Research Center

1 marca 2010r na mocy porozumienia inwestycyjnego zawartego z Xevin Investments projekt badawczy Wyszukali.pl został przekształcony w spółkę Interactive Research Center (IRCenter.com). Projekt ten, stworzony przez młodych, polskich naukowców, zajmuje się badaniami opartymi na technologii crawling’u semantycznego w Internecie.  Jest to metoda śledzenia zmian i trendów w treściach analizowanych domen. Czytaj dalej »Xevin Investments wspiera polskich naukowców – powołanie Interactive Research Center

Xevin Investments wspiera polskich naukowców – powołanie Interactive Research Center

1 marca 2010 r. na mocy porozumienia inwestycyjnego zawartego z Xevin Investments projekt badawczy Wyszukali.pl został przekształcony w spółkę Interactive Research Center (IRCenter.com). Projekt ten, stworzony przez młodych, polskich naukowców, zajmuje się badaniami opartymi na technologii crawling’u semantycznego w Internecie.  Jest to metoda śledzenia zmian i trendów w treściach analizowanych domen. Czytaj dalej »Xevin Investments wspiera polskich naukowców – powołanie Interactive Research Center