Interactive Intelligence

Interactive Intelligence: integracja z nową wersją aplikacji skryptowej

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, udostępnia obecnie swoje oprogramowanie contact center oraz aplikację do automatyzacji kampanii wychodzących w integracji z najnowszą wersją aplikacji CallScripter.

Czytaj więcej »Interactive Intelligence: integracja z nową wersją aplikacji skryptowej

Interactive Intelligence wprowadza aplikację monitorującą pracę contact center na iPadzie

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, wydała aplikację mobilną Interaction Supervisor iPad Edition. Aplikacja, przystosowana do pracy na iPadzie lub iPadzie mini, usprawnia kontrolę jakości w centrach obsługi klienta, oferując dyrektorom i managerom contact center swobodny dostęp do informacji w dowolnej lokalizacji.

Czytaj więcej »Interactive Intelligence wprowadza aplikację monitorującą pracę contact center na iPadzie

Interactive Intelligence wprowadza na rynek rozwiązanie do zarządzania treścią

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, wprowadza do sprzedaży aplikację Interaction Content Manager (ICM), która rejestruje, indeksuje, przechowuje, wyszukuje, dostarcza i organizuje kluczowe treści biznesowe. Nowe oprogramowanie pomaga firmom ograniczać koszty, zwiększać wydajność pracy oraz usprawniać obsługę klienta.

Czytaj więcej »Interactive Intelligence wprowadza na rynek rozwiązanie do zarządzania treścią

Interactive Intelligence uczestnikiem seminarium „Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta”

Firma Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), globalny dostawca biznesowych rozwiązań zunifikowanej komunikacji IP, weźmie udział w seminarium organizowanym przez Asseco SEE pt. „Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta”. Firma zaprezentuje korzyści biznesowe związane z wdrożeniem systemu obsługi klienta Customer Interaction Center (CIC) oraz omówi zalety i wyzwania zastosowania technologii cloud w odniesieniu do rozwiązań contact center. Zostanie również przedstawiona integracja rozwiązania CIC z Microsoft Lync Server, umożliwiająca wprowadzenie komunikacji zunifikowanej w obrębie całego przedsiębiorstwa.

Czytaj więcej »Interactive Intelligence uczestnikiem seminarium „Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta”

Trzy urządzenia w jednym

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, wprowadza na rynek Interaction Edge – urządzenie łączące bramkę, serwer mediów i serwer SIP, zaprojektowane w celu uproszczenia wdrożeń korporacyjnej telefonii IP.

Czytaj więcej »Trzy urządzenia w jednym