Instytut Monitorowania Mediów

wnp.pl drugim najbardziej opiniotwórczym portalem o tematyce biznesowej

Należący do Grupy PTWP SA portal wnp.pl jest drugim najczęściej cytowanym portalem ekonomicznym w Polsce. Wnp.pl znalazł się również obok witryn onet.pl, tvn24.pl i wp.pl w pierwszej dziesiątce najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych w 2010 roku – wynika z rocznego podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).

Czytaj więcej »wnp.pl drugim najbardziej opiniotwórczym portalem o tematyce biznesowej

Walka o pozycję lidera trwa

W rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, powrót na pierwsze miejsce odnotowała Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą rozgłośnią radiową była RMF FM, zaś telewizyjną TVN24. W zestawieniu piętnastu najczęściej cytowanych tytułów znalazły się dwie stacje radiowe, dwa portale internetowe, jedna stacja telewizyjna, trzy dzienniki biznesowe oraz dwa tygodniki opinii.

Czytaj więcej »Walka o pozycję lidera trwa

IMM z TNS OBOP

Instytut Monitorowania Mediów jako jedyny w branży udostępnia swoim klientom dane na temat liczby widzów przekazów telewizyjnych. Informacje pochodzące z TNS OBOP uwzględniają także strukturę demograficzną widowni. Dane te pozwolą na precyzyjny pomiar efektywności działań komunikacyjnych.Czytaj więcej »IMM z TNS OBOP

Telewizja rośnie w siłę

Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w lutym była Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24 – wynika z najnowszego rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się cztery stacje telewizyjne i dwie radiowe.
Czytaj więcej »Telewizja rośnie w siłę

Dzienniki biznesowo-ekonomiczne w centrum uwagi

Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w styczniu jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24 – wynika z najnowszego rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się aż trzy dzienniki biznesowe, w tym po raz pierwszy Parkiet.
Czytaj więcej »Dzienniki biznesowo-ekonomiczne w centrum uwagi

Najbardziej opiniotwórcze media w 2008 roku

Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w 2008 roku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24 – wynika z najnowszego, podsumowującego cały 2008 rok rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, dwa tygodniki opinii, jeden portal internetowy, a także cztery stacje radiowe.
Czytaj więcej »Najbardziej opiniotwórcze media w 2008 roku