ING

Private banking w mediach

Bankowość prywatna jest w Polsce ciągle nową usługą  –  wynika z analizy doniesień medialnych, opracowanej przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Publikowane informacje mają w większości charakter ogólny, brak jest szczegółowej oferty. W prasie i Internecie odnotowano w 2009 roku blisko 3,5 tys. materiałów na temat bankowości prywatnej, z czego prawie 80% stanowiły informacje w sieci. Najaktywniejszy był portalpr.news.pl, który opublikował 177 informacji. Na drugim miejscu znalazł się bankier.pl (161), w dalszej kolejności eurobankier.pl (106). W prasie najwięcej informacji na omawiany temat zamieścił „Parkiet” – 123 materiały. Aż o połowę mniej opublikowały „Rzeczpospolita” i „Forbes”.Czytaj więcej »Private banking w mediach

Franczyza bankowa: 350 nowych placówek partnerskich

W 2009 roku franczyza bankowa rosła wolniej niż w poprzednich – wynika z badania firmy doradczej PROFIT system. W minionym roku przybyło blisko 350 placówek partnerskich wobec 580 rok wcześniej. Liczba placówek działających na licencji przekroczyła już 4 tysiące. Według zapowiedzi banków tym roku jest szansa na otwarcie nawet 700 kolejnych.Czytaj więcej »Franczyza bankowa: 350 nowych placówek partnerskich