IMAS International

Co cenimy w centrach handlowych

Wielofunkcyjna oferta (handel, rozrywka i gastronomia pod jednym dachem), duża liczba sklepów znanych marek oraz dogodny dojazd – to trzy najważniejsze czynniki, które decydują o popularności centrów handlowych. Tak wynika z badań, przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International na zlecenie spółki Fabryka Biznesu, inwestora Centrum Handlu, Biznesu i Rozrywki „Sukcesja” w Łodzi.

Czytaj więcej »Co cenimy w centrach handlowych

Raport z badania: Co działa w polskim e-commerce?

O tym, że liczby są ważne, wiemy doskonale. Jednak nie zawsze mówią one same za siebie. Dlatego też twórcy badania „Co działa w polskim e-commerce?” zdecydowali się na połączenie badań ilościowych z jakościowymi. Swoim doświadczeniem i wiedzą zgodzili się podzielić właściciele polskich e-biznesów, przyczyniając się tym samym do stworzenia ważnego wydawnictwa, uzupełniającego lukę na rynku.

Czytaj więcej »Raport z badania: Co działa w polskim e-commerce?