Przejdź do treści

Imago Public Relations

Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym ‘publicity’ zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika – wynika z raportu ‘Wizerunek branży górniczej 2010 – 2011” przygotowanego przez Imago Public Relations i PRESS SERVICE Monitoring Mediów i zaprezentowanego 21 listopada br. na konferencji ‘Górnictwo 2011’ w Katowicach.

Czytaj dalej »Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Mecz Polska-Włochy poprzedziło już ponad 45 tys. pozytywnych kopnięć

Największy mecz w historii internetu trwa ponad 250 godzin. Bramki padają zarówno z polskiej jak i włoskiej strony. Poprzez dwujęzyczną witrynę www.myreprezentaci.pl każdy prawdziwy kibic może przekazać swojej drużynie impuls do wygranej 11 listopada br. na wrocławskiej murawie. Do gry zaprasza Warka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w 2012 roku.

Czytaj dalej »Mecz Polska-Włochy poprzedziło już ponad 45 tys. pozytywnych kopnięć

Komunikacja Europejskiego Kongresu Gospodarczego nagrodzona Złotym Spinaczem

Działania komunikacyjne związane z organizacją Europejskiego Kongresu Gospodarczego, największej imprezy biznesowej w Europie Środkowej i Wschodniej zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Nagrodę w kategorii PR Produktu za realizację tego projektu odebrała agencja Imago Public Relations.

Czytaj dalej »Komunikacja Europejskiego Kongresu Gospodarczego nagrodzona Złotym Spinaczem

„Nie przegap zmian na wschodzie” inauguracja konkursu dla dziennikarzy z województw Polski Wschodniej

Ruszył konkurs „Nie przegap zmian na wschodzie” skierowany do dziennikarzy z pięciu województw: warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, podlaskiego, lubelskiego i podkarpackiego oraz mediów branżowych o zasięgu ogólnopolskim. Zadaniem konkursowym jest zaprezentowanie wpływu unijnych inwestycji realizowanych z Programu Rozwój Polski Wschodniej na życie mieszkańców tego makroregionu – jednego z najuboższych w Unii Europejskiej.Czytaj dalej »„Nie przegap zmian na wschodzie” inauguracja konkursu dla dziennikarzy z województw Polski Wschodniej

Liebrecht & wooD wybrała Imago Public Relations

Firma deweloperska Liebrecht & wooD rozpoczęła współpracę z Imago Public Relations. Konsultanci agencji będą odpowiedzialni za PR korporacyjny oraz komunikację projektów inwestycyjnych dewelopera w Polsce. Firma Liebrecht & wooD wybrała Imago PR poprzez rekomendację, bez przetargu. W zespole obsługującym dewelopera będą pracowali Marta Stach, senior account manager i Piotr Dembiński, account executive.
Czytaj dalej »Liebrecht & wooD wybrała Imago Public Relations