Imago PR

Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy w profilach społecznościowych

Blisko co piąty menedżer wysokiego szczebla w firmie technologicznej przyznał, że powodem odrzucenia kandydata do pracy była zawartość jego profilu w mediach społecznościowych. To jeden z wniosków płynących z corocznego sondażu Technology Survey przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć niezależnych agencji PR we współpracy z Imago PR – jej polskim przedstawicielem.

Czytaj więcej »Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy w profilach społecznościowych

Classen i RuckZuck z Imago PR

Do grona klientów agencji Imago Public Relations dołączyły Classen, wiodący producent podłóg, drzwi i materiałów wykończeniowych oraz RuckZuck dystrybutor produktów marki Classen w Europie Środkowej i Wschodniej. Agencja skoordynuje działania komunikacyjne obu firm w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.Czytaj więcej »Classen i RuckZuck z Imago PR