IKEA

Pluszaki przyjaciółmi dzieciaków

Są różnej wielkości i koloru. Misie, królewny, zajączki czy szczurki. Łączy je jedno. Są pluszowe i stanowią dar serca klientów sklepu IKEA w Poznaniu. Kilkaset maskotek zebranych w ramach akcji „1 euro to majątek” przekazanych zostało na rzecz Hospicjum Palium i Rejonowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu. Pluszowi przyjaciele trafią do potrzebujących dzieciaków. Czytaj więcej »Pluszaki przyjaciółmi dzieciaków

IKEA i artyści promują ekologiczne źródła światła podczas Łódź Design Festival 2012

Od 18 do 28 października wszystkie osoby, które odwiedzą Łódź Design Festival 2012, będą mogły obejrzeć wystawę IKEA pt. „Doświetlimy Pory Roku”, która łączy oferowaną przez firmę technologię LED – prawdziwą rewolucję w oświetleniu – ze sztuką, czyli z propozycjami artystów pracujących ze światłem.Czytaj więcej »IKEA i artyści promują ekologiczne źródła światła podczas Łódź Design Festival 2012

Działania wspierające wprowadzenie nowego Katalogu IKEA 2013

We wtorek, 21 sierpnia 2012 roku, odbyła się oficjalna prezentacja nowego Katalogu IKEA 2013 zatytułowanego „W nowym wystroju, w lepszym nastroju”. Inauguracja odbyła się w łódzkim Textorial Parku przy ulicy Fabrycznej 17. Do niedzieli, 26 sierpnia 2012 roku, w godzinach 12:00-16:00 mieszkańcy miasta mogą oglądać tam wystawę tekstyliów IKEA, które są tematem przewodnim tegorocznego katalogu. Wprowadzeniu nowego Katalogu IKEA towarzyszy również wiele innych niestandardowych działań prowadzonych zarówno w Łodzi, jak i w całej Polsce.

Czytaj więcej »Działania wspierające wprowadzenie nowego Katalogu IKEA 2013

Podsumowanie ubiegłorocznej akcji IKEA „1 euro to majątek”

Dzisiaj IKEA dokonała podsumowania ubiegłorocznej, dziewiątej edycji kampanii „1 euro to majątek”, która prowadzona była na całym świecie w okresie od 2 listopada do 24 grudnia 2011 roku, a w Chinach trwała do końca stycznia 2012 roku. W ramach akcji, ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, książeczki dla dzieci lub dania dziecięcego w restauracji w sklepach firmy na całym świecie, IKEA Foundation przekazuje 1 euro na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych w różnych krajach przez UNICEF i organizację Save the Children. W wyniku ubiegłorocznej edycji, IKEA Foundation zebrała łącznie 12,4 miliona euro, z czego 281 875 euro w Polsce. Od 2003 roku w ramach corocznej kampanii „1 euro to majątek” IKEA przekazała darowizny w wysokości 47,5 miliona euro, pomagając 8 milionom dzieci w prawie 40 krajach.

Czytaj więcej »Podsumowanie ubiegłorocznej akcji IKEA „1 euro to majątek”

Rusza „1 euro to majątek” w IKEA Kraków

Kupując zabawkę dla dziecka, które kochasz, jednocześnie pomagasz innemu, którego być może nigdy nie zobaczysz – tak o akcji „1 euro to majątek” mówią jej inicjatorzy. W IKEA Kraków ruszyła kampania charytatywna, która ułatwi dostęp do edukacji ubogim dzieciom w Azji i Afryce, a tym najbliższym –  w Krakowskim Pogotowiu Ratunkowym – pomoże złagodzić ból. Przedświąteczna akcja potrwa do 24 grudnia.

Czytaj więcej »Rusza „1 euro to majątek” w IKEA Kraków