IDC

BPSC piątym dostawcą systemów wspomagających zarządzanie w Polsce

BPSC SA awansowało na 5 pozycję w zestawieniu największych dostawców aplikacji biznesowych EAS (Enterprise Application Software) w Polsce. Według najnowszego raportu IDC „Poland Enterprise Application Software Market 2011 – 2015 Forecast and 2010 Vendor Shares” dynamika rynku oprogramowania dla biznesu wyniosła w 2010r. 14,7%.

Czytaj więcej »BPSC piątym dostawcą systemów wspomagających zarządzanie w Polsce

Raport IDC – WP7 drugą siłą na rynku smartfonów już za 4 lata

Autorzy opublikowanego niedawno raportu IDC Worldwide Quarterly Mobile Tracker przewidują, że do 2015 r. Windows Phone 7 ma szansę stać się drugim najczęściej wybieranym mobilnym systemem operacyjnym na świecie. Równie optymistyczne są prognozy dla całego sektora smartfonów – w 2011 r. wzrośnie o 49,2%, ponad cztery razy szybciej niż rynek klasycznych telefonów komórkowych.

Czytaj więcej »Raport IDC – WP7 drugą siłą na rynku smartfonów już za 4 lata

Data center dla każdej firmy

Ostatnie lata wiążą się z olbrzymim przyrostem danych wytwarzanych przez firmy. Powstaje coraz więcej zaawansowanych centrów danych, czyli wydajnych infrastruktur informatycznych, które pozwalają na bezpieczne przechowywanie informacji, ich archiwizowanie oraz przetwarzanie. Choć wiele firm na całym świecie inwestuje w technologię cloud computing, polskie przedsiębiorstwa nadal z dystansem podchodzą do przetwarzania w chmurze. Eksperci z ACTION S.A. twierdzą,  że jedynie około 5% polskich firm korzysta z takich rozwiązań.

Czytaj więcej »Data center dla każdej firmy

Ekspansja cyfrowego wszechświata

Cyfrowy wszechświat stale rozszerza swoje granice, a specjaliści alarmują, że w kolejnych latach możemy spodziewać się jeszcze większego tempa przyrostu informacji cyfrowych. Według raportu opublikowanego w maju 2010 roku przez firmę analityczną IDC, przyrost ilości danych będzie znaczne wyższy niż ten, który prognozowali autorzy wcześniejszych opracowań tego typu. Czytaj więcej »Ekspansja cyfrowego wszechświata

Reklama płatna za efekt w telefonach komórkowych

Novem realizuje pierwszą kampanię reklamową w telefonach komórkowych. Program partnerski, promujący ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA, jest realizowany w urządzeniach mobilnych i rozliczany w modelu płatności tylko za efekt.Działania reklamowe, przygotowane z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych, promują ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA. Osoby korzystające z internetu przy pomocy komórek – w przypadku zainteresowania reklamą i po kliknięciu w kreację – zostaną przekierowane do stworzonej przez Novem strony docelowej (tzw. landing page). Czytaj więcej »Reklama płatna za efekt w telefonach komórkowych

IDC: 33 proc. firm niezadowolonych z tradycyjnych Business Intelligence

Badania* przeprowadzone przez analityków IDC objęły najpopularniejsze narzędzia dedykowane do analiz i controllingu. Wyniki, choć uśrednione, dobrze obrazują kierunek, w jakim należy je rozwijać. Niski lub bardzo niski poziom satysfakcji z pracy w tradycyjnych rozwiązaniach Business Intelligence deklaruje aż 33 proc. respondentów i tylko 4 proc. użytkowników Business Intelligence in-memory.Czytaj więcej »IDC: 33 proc. firm niezadowolonych z tradycyjnych Business Intelligence