Archiwa tagu: IDC

Raport IDC – WP7 drugą siłą na rynku smartfonów już za 4 lata

Autorzy opublikowanego niedawno raportu IDC Worldwide Quarterly Mobile Tracker przewidują, że do 2015 r. Windows Phone 7 ma szansę stać się drugim najczęściej wybieranym mobilnym systemem operacyjnym na świecie. Równie optymistyczne są prognozy dla całego sektora smartfonów – w 2011 r. wzrośnie o 49,2%, ponad cztery razy szybciej niż rynek klasycznych telefonów komórkowych.

Data center dla każdej firmy

Ostatnie lata wiążą się z olbrzymim przyrostem danych wytwarzanych przez firmy. Powstaje coraz więcej zaawansowanych centrów danych, czyli wydajnych infrastruktur informatycznych, które pozwalają na bezpieczne przechowywanie informacji, ich archiwizowanie oraz przetwarzanie.

Ekspansja cyfrowego wszechświata

Cyfrowy wszechświat stale rozszerza swoje granice, a specjaliści alarmują, że w kolejnych latach możemy spodziewać się jeszcze większego tempa przyrostu informacji cyfrowych. Według raportu opublikowanego w maju 2010 roku przez firmę analityczną IDC, przyrost ilości danych będzie znaczne wyższy niż ten, który prognozowali autorzy wcześniejszych opracowań tego typu.

Reklama płatna za efekt w telefonach komórkowych

Novem realizuje pierwszą kampanię reklamową w telefonach komórkowych. Program partnerski, promujący ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA, jest realizowany w urządzeniach mobilnych i rozliczany w modelu płatności tylko za efekt.Działania reklamowe, przygotowane z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych, promują ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA. Osoby korzystające z internetu przy pomocy komórek – w przypadku zainteresowania reklamą i po kliknięciu w… Czytaj dalej »

IDC: 33 proc. firm niezadowolonych z tradycyjnych Business Intelligence

Badania* przeprowadzone przez analityków IDC objęły najpopularniejsze narzędzia dedykowane do analiz i controllingu. Wyniki, choć uśrednione, dobrze obrazują kierunek, w jakim należy je rozwijać. Niski lub bardzo niski poziom satysfakcji z pracy w tradycyjnych rozwiązaniach Business Intelligence deklaruje aż 33 proc. respondentów i tylko 4 proc. użytkowników Business Intelligence in-memory.