ICAN Institute

E-Commerce: Być albo nie być? – oto jest pytanie

Rozwój Internetu wymusił na branży handlowej nieodwracalne zmiany. Tymczasem rozwój technologii mobilnych i urządzeń przenośnych niesie ze sobą kolejną rewolucję w sprzedaży – tzw. rewolucję mobilną. Wszystko wskazuje na to, że handel mobilny „m-commerce” stanie się najpopularniejszą formą sprzedaży detalicznej. Zdaniem ekspertów z czasem prawie 90 proc. całego ruchu w globalnej sieci będzie pochodziło z urządzeń przenośnych. Czy to brzmi znajomo, że w czasie wizyty w sklepie sprawdzamy na miejscu ceny u konkurencji oraz opinie innych użytkowników w swoim telefonie?

Czytaj więcej »E-Commerce: Być albo nie być? – oto jest pytanie

Co ważniejsze: produkt czy obsługa?

To nie produkt pozwala firmom przetrwać najtrudniejsze czasy, ale jakość kontaktu z klientem. Dążenie do całkowitej automatyzacji procesów obsługi klienta, aby zmniejszyć ich koszty, jest dla wielu kuszącą perspektywą, ale najczęściej prowadzi do pogorszenia satysfakcji odbiorcy – twierdzi dr Jeffrey Rayport, wieloletni wykładowca Harvard Business School, doradca wielu światowych koncernów.Czytaj więcej »Co ważniejsze: produkt czy obsługa?