Szkolenie – inwestycja w trudnych czasach?
Prawdziwi eksperci wybierają wyłącznie najlepsze oferty pracy i najlepszych pracodawców. To oznacza, że obie grupy mogą potrzebować szkoleń, aby zwiększyć swoje szanse na rynku.
Prawdziwi eksperci wybierają wyłącznie najlepsze oferty pracy i najlepszych pracodawców. To oznacza, że obie grupy mogą potrzebować szkoleń, aby zwiększyć swoje szanse na rynku.
Rozwój Internetu wymusił na branży handlowej nieodwracalne zmiany. Tymczasem rozwój technologii mobilnych i urządzeń przenośnych niesie ze sobą kolejną rewolucję w sprzedaży – tzw. rewolucję mobilną. Wszystko wskazuje na to, że handel mobilny „m-commerce” stanie się najpopularniejszą formą sprzedaży detalicznej. Zdaniem ekspertów z czasem prawie 90 proc. całego ruchu w globalnej sieci będzie pochodziło z urządzeń przenośnych. Czy to brzmi znajomo, że w czasie wizyty w sklepie sprawdzamy na miejscu ceny u konkurencji oraz opinie innych użytkowników w swoim telefonie?
Czytaj więcej »E-Commerce: Być albo nie być? – oto jest pytanie
W najbliższych tygodniach ICAN Institute, wydawca Harvard Business Review Polska, zaprasza do uczestnictwa w cyklu czterech szkoleń i konferencji, których tematyka skupi się wokół pojęcia biznesu odpowiedzialnego społecznie.
ICAN Institute – wydawca Harvard Business Review Polska oraz organizator szkoleń menedżerskich i konferencji – uruchomił trzecią edycję Akademii Strategicznego Przywództwa, programu szkoleniowego skierowanego do menedżerów najwyższego szczebla.Czytaj więcej »Rusza trzecia edycja Akademii Strategicznego Przywództwa
To nie produkt pozwala firmom przetrwać najtrudniejsze czasy, ale jakość kontaktu z klientem. Dążenie do całkowitej automatyzacji procesów obsługi klienta, aby zmniejszyć ich koszty, jest dla wielu kuszącą perspektywą, ale najczęściej prowadzi do pogorszenia satysfakcji odbiorcy – twierdzi dr Jeffrey Rayport, wieloletni wykładowca Harvard Business School, doradca wielu światowych koncernów.Czytaj więcej »Co ważniejsze: produkt czy obsługa?
Agnieszka Kielichowska dołączyła z dniem 1 grudnia do zespołu ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review Polska, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko Business Development Directora. Do jej zadań będzie należało przede wszystkim opracowanie i realizacja nowych projektów na rzecz magazynu.
Czytaj więcej »Wydawca Harvard Business Review Polska z nowym dyrektorem
Biuro Reklamy Harvard Business Review Polska zostało poszerzone o kolejną osobę. Na nowo utworzone stanowisko Key Account Managera została powołana Marzanna Pszenna. W HBRP do jej zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad firmami na stałe współpracującymi z wydawnictwem.
Czytaj więcej »Marzanna Pszenna w Harvard Business Review Polska
Joanna Nowakowska dołączyła z początkiem listopada do Biura Reklamy Harvard Business Review Polska obejmując stanowisko Key Account Managera. Będzie odpowiedzialna za rozwój współpracy z kluczowymi… Czytaj więcej »Nowy Key Account Manager w Harvard Business Review Polska