Archiwa tagu: ICAN Institute

Rusza trzecia edycja Akademii Strategicznego Przywództwa

ICAN Institute – wydawca Harvard Business Review Polska oraz organizator szkoleń menedżerskich i konferencji – uruchomił trzecią edycję Akademii Strategicznego Przywództwa, programu szkoleniowego skierowanego do menedżerów najwyższego szczebla.

Co ważniejsze: produkt czy obsługa?

To nie produkt pozwala firmom przetrwać najtrudniejsze czasy, ale jakość kontaktu z klientem. Dążenie do całkowitej automatyzacji procesów obsługi klienta, aby zmniejszyć ich koszty, jest dla wielu kuszącą perspektywą, ale najczęściej prowadzi do pogorszenia satysfakcji odbiorcy – twierdzi dr Jeffrey Rayport, wieloletni wykładowca Harvard Business School, doradca wielu światowych koncernów.

Nowy Key Account Manager w Harvard Business Review Polska

Joanna Nowakowska dołączyła z początkiem listopada do Biura Reklamy Harvard Business Review Polska obejmując stanowisko Key Account Managera. Będzie odpowiedzialna za rozwój współpracy z kluczowymi klientami i domami mediowymi oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych. Joanna Nowakowska ma ponad 10-letnie doświadczenie na stanowiskach handlowych, w tym od ośmiu lat związana jest z branżą wydawniczą. Poprzednio pełniła… Czytaj dalej »