iBILLBOARD

Nie wiesz jak skutecznie kupić powierzchnie reklamowe w Internecie? sociomantic, iBILLBOARD, AdPilot przystępują do IAB Polska

1 iBILLBOARDReal-Time Bidding to aukcje o pojedyncze powierzchnie reklamowe odbywające się w czasie rzeczywistym. Siły Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wzmacniają 3 nowe firmy i wszystkie związane z RTB (Real-Time Bidding): sociomantic, iBILLBOARD oraz AdPilot.

Czytaj dalej »Nie wiesz jak skutecznie kupić powierzchnie reklamowe w Internecie? sociomantic, iBILLBOARD, AdPilot przystępują do IAB Polska

iBILLBOARD na tureckim rynku

Pod koniec września br. iBILLBOARD otworzył czwarty oddział firmy, z siedzibą w Istambule. Tureckie Centrum sprzedaży i doradztwa w zakresie reklamy online mieści się przy Eski Büyükdere Cad.No:26. Nowy oddział reprezentuje Bertan Dogusoy, pełniąc funkcję Country Managera. Do jego głównych zadań należą:  rozwój strategiczny i nadzór na działalnością operacyjną nowej jednostki.

Czytaj dalej »iBILLBOARD na tureckim rynku

iBILLBOARD, międzynarodowa platforma reklamowa RTB, debiutuje w Polsce i Turcji, w Czechach i na Węgrzech

Na polskim rynku debiutuje iBILLBOARD, w pełni zautomatyzowana platforma do sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu RTB. Równocześnie platforma jest uruchamiana także na rynku tureckim, a w ciągu kilkunastu tygodni zadebiutuje także w Czechach i na Węgrzech. Docelowo ma funkcjonować w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce partnerami projektu zostały na starcie m.in. największe sieci reklamowe oraz jeden z czołowych portali horyzontalnych. Polskim biurem pokieruje Marta Lech-Maciejewska.

Czytaj dalej »iBILLBOARD, międzynarodowa platforma reklamowa RTB, debiutuje w Polsce i Turcji, w Czechach i na Węgrzech