Przejdź do treści

Hypermedia

Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska), uruchomiła specjalny zespół kreatywny, dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacji marketingowej. W skład teamu wchodzi Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz, osoby z bogatym doświadczeniem z dużych agencji ATL-owych. Obaj objęli stanowiska creative direktor-ów w Hypermedia. Zespołem będzie zarządzała Agata Kusińska, co-managing director.

Czytaj dalej »Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

NetSprint nawiązuje współpracę partnerską z agencją komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia

NetSprint.pl oraz agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia podpisały umowę o współpracy w zakresie oferowania rozwiązań wyszukiwawczych NetSprint przeznaczonych dla portali informacyjnych, serwisów korporacyjnych oraz sklepów internetowych.
Czytaj dalej »NetSprint nawiązuje współpracę partnerską z agencją komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia

Nowy produkt na rynku świadczeń pozapłacowych i programów nagradzania

 

Accor Services, międzynarodowy lider na rynku świadczeń pozapłacowych i programów nagradzania, wprowadził na polski rynek innowacyjną kartę podarunkową – Ticket Compliments Exclusive. Jest to narzędzie wspierające pozapłacowe mechanizmy motywowania i wynagradzania pracowników, opierające się na korzystnych dla pracodawcy rozwiązaniach prawnych wykorzystujących Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. Czytaj dalej »Nowy produkt na rynku świadczeń pozapłacowych i programów nagradzania