Archiwa tagu: Hypermedia

Sesja w kalendarzu z marką Reebok

„Wygraj profesjonalną sesję zdjęciową do kalendarza Reebok Easy Tone” – pod takim hasłem ruszył internetowy konkurs promujący buty Easy Tone marki Reebok. Opracowaniem serwisu www.pupkultura.onet.pl, a także strategią i przygotowaniem aplikacji konkursowej zajęła się agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska).

Hypermedia autorem akcji edukacyjnej dla Vattenfall

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska) zakończyła akcję edukacyjną PowerSaver dla firmy Vattenfall. Pomysł na projekt PowerSaver był odpowiedzią Agencji na zapotrzebowanie Klienta, realizującą założoną przez Vattenfall strategię CSR. Akcja, trwająca od 1 marca do 15 czerwca 2010, miała na celu zachęcenie internautów z całej Polski do chronienia środowiska i oszczędzania energii elektrycznej poprzez korzystanie… Czytaj dalej »

Hypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle

Koncern Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska),  opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej  linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor – Lenor Parfumelle dla regionu (CEMEA) http://parfumelle.lenor.pl/.

Liberty Direct uruchamia nowy serwis

Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny działający w systemie direct – odświeżył swój serwis internetowy www.libertydirect.pl. Zmiany na stronie obejmują redesign graficzny, optymalizację nawigacji oraz funkcjonalności, a także stworzenie działu wiedzy poświęconego tematyce ubezpieczeń komunikacyjnych. Dodatkowo, Klienci poprzez stronę internetową mogą odnowić polisę i zgłosić kupno/sprzedaż pojazdu.