Hypermedia

Hypermedia autorem akcji edukacyjnej dla Vattenfall

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska) zakończyła akcję edukacyjną PowerSaver dla firmy Vattenfall. Pomysł na projekt PowerSaver był odpowiedzią Agencji na zapotrzebowanie Klienta, realizującą założoną przez Vattenfall strategię CSR. Akcja, trwająca od 1 marca do 15 czerwca 2010, miała na celu zachęcenie internautów z całej Polski do chronienia środowiska i oszczędzania energii elektrycznej poprzez korzystanie z trybu usypiania (hibernacji) komputera.Czytaj więcej »Hypermedia autorem akcji edukacyjnej dla Vattenfall

Liberty Direct uruchamia nowy serwis

Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny działający w systemie direct – odświeżył swój serwis internetowy www.libertydirect.pl. Zmiany na stronie obejmują redesign graficzny, optymalizację nawigacji oraz funkcjonalności, a także stworzenie działu wiedzy poświęconego tematyce ubezpieczeń komunikacyjnych. Dodatkowo, Klienci poprzez stronę internetową mogą odnowić polisę i zgłosić kupno/sprzedaż pojazdu.Czytaj więcej »Liberty Direct uruchamia nowy serwis