Przejdź do treści

House

LPP otworzyło w Warszawie pierwszy wspólny showroom wszystkich marek

LPP, właściciel RESERVED, Cropp, House, MOHITO i Sinsay, otworzył w Warszawie pierwszy wspólny showroom wszystkich swoich marek. Od 1 lipca br. styliści, dziennikarze i gwiazdy show-biznesu będą mieli dostęp do najnowszych kolekcji marek LPP, zanim pojawią się one w salonach sprzedaży. Zebranie wszystkich brandów LPP pod jednym wspólnym prestiżowym adresem, to szansa na dalsze umacnianie relacji z branżą modową. Czytaj dalej »LPP otworzyło w Warszawie pierwszy wspólny showroom wszystkich marek

Jesienna kampania HOUSE

1 października ruszyła jesienna kampania HOUSE „Let’s face it”. Na luzie, z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom. Wykorzystuje do tego wytarte hasła i jak zwykle świetne zdjęcia wizerunkowe.

Czytaj dalej »Jesienna kampania HOUSE

LPP nowym najemcą w Galerii Sanowa w Przemyślu komercjalizowanej przez Cushman & Wakefield

Do grona najemców galerii ostatnio dołączyła firma LPP, zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży pod takimi markami jak Reserved, Cropp, House, Mohito, Reserved Kids czy Esotiq. Wyłącznym agentem przy komercjalizacji Galerii Sanowa jest firma Cushman & Wakefield, światowy doradca w dziedzinie nieruchomości.

Czytaj dalej »LPP nowym najemcą w Galerii Sanowa w Przemyślu komercjalizowanej przez Cushman & Wakefield