HOOP

Marek Kmiecik Człowiekiem Roku „Briefu” 2012

Obchodzący swoje trzynaste urodziny magazyn marketingu i sprzedaży „Brief”, przyznał nagrody specjalne dla Człowieka Roku „Briefu” 2012 oraz projektu komunikacji marketingowej roku. Prestiżowym tytułem Człowieka Roku Briefu 2012, w kategorii Człowiek Marketingu i Sprzedaży, uhonorowany został Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Hoop Polska.Czytaj więcej »Marek Kmiecik Człowiekiem Roku „Briefu” 2012

Kto ty jesteś? Polak mały…

Pod takim hasłem przebiegać będzie nowa kampania Hoop Coli, która rusza 20 kwietnia. W ramach platformy „Odkręć się na innych” wiosenna kampania Hoop Coli, realizując po raz kolejny misję podwyższania kapitału społecznego, tym razem zwraca uwagę na zmieniające się dynamicznie polskie społeczeństwo i jego przywary.
Czytaj więcej »Kto ty jesteś? Polak mały…

Hurtimex SA prezentuje swoją strategię w Memorandum Informacyjnym

Firma planuje rozbudowę swojej sieci dystrybucji oraz poszerzenie asortymentu marek tup tup i HOOP. Łódzka spółka opublikowała Memorandum Informacyjne, w którym poza warunkami i harmonogramem oferty, przedstawiła strategię rozwoju na najbliższe pięć lat. Przyszłe plany spółki zakładają także przejęcie jednego z producentów obuwia dziecięcego oraz ekspansję na rynki zagraniczne.Czytaj więcej »Hurtimex SA prezentuje swoją strategię w Memorandum Informacyjnym