Hoop Cola
Kto ty jesteś? Polak mały…
Pod takim hasłem przebiegać będzie nowa kampania Hoop Coli, która rusza 20 kwietnia. W ramach platformy „Odkręć się na innych” wiosenna kampania Hoop Coli, realizując po raz kolejny misję podwyższania kapitału społecznego, tym razem zwraca uwagę na zmieniające się dynamicznie polskie społeczeństwo i jego przywary.
Czytaj dalej »Kto ty jesteś? Polak mały…
Okno na Hooptymistyczny Świat – pierwszy w Polsce interaktywny wideo-billboard
Imponującej wielkości ekran, kamera, transmisja obrazu na żywo, a przy tym kolorowe animacje to innowacyjny i pierwszy tego typu projekt reklamowy w naszym kraju. Nowatorski nośnik marketingowy powstał w centrum stolicy z inicjatywy marki Hoop Cola.
Czytaj dalej »Okno na Hooptymistyczny Świat – pierwszy w Polsce interaktywny wideo-billboard
Okno na Hooptymistyczny Świat – innowacyjny projekt marki Hoop Cola
Wideo-billboard, nieszablonowe animacje, zachęcające do interakcji z obrazem czy ruchome elementy to zupełnie nowa i nieznana w Polsce inicjatywa. Prekursorski projekt Hoop Coli ruszył na początku tego tygodnia w samym centrum stolicy.
Czytaj dalej »Okno na Hooptymistyczny Świat – innowacyjny projekt marki Hoop Cola
Impactor dla marki Hoop Cola i Ciszewski PR
Marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski Public Relations zostały laureatami nagrody w kategorii Projekt PR Roku za komunikację akcji „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”, przyznanej podczas XII edycji konkursu Impactor.Czytaj dalej »Impactor dla marki Hoop Cola i Ciszewski PR
Dziękujemy za otwartość
W najbliższy czwartek, 7 stycznia, wraz z porannym wydaniem gazety „Metro” w ośmiu największych miastach Polski, będą wręczane półlitrowe butelki Hoop Coli. Tak marka chce uhonorować otwartość Polaków i wyrazić podziękowanie wszystkim, którzy podzielili się swoją opinią na temat świątecznej reklamy „Colędawanie”.Czytaj dalej »Dziękujemy za otwartość
Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu marki Hoop Cola
Hypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta – Hoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii na wykorzystanie mediów interaktywnych dla marki Hoop Cola.
Czytaj dalej »Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu marki Hoop Cola