Holicon

CeBIT 2013. Marzenia technologów w służbie biznesu

Długopisy skanujące i tłumaczące treść tekstu na kilkadziesiąt języków, inteligentne roboty czy lotnicze drony zwiadowcze – to najbardziej znane, medialne oblicze zakończonych w sobotę 9 marca niemieckich targów CeBIT. Zaliczane do najważniejszych wydarzeń branży IT na świecie, stanowiły one jednak nie tylko okazję do poznania technologii przyszłości, ale także najnowszych rozwiązań, już dziś usprawniających pracę nowoczesnych przedsiębiorstw. Specjalistyczne aplikacje do smartfonów, urządzenia zarządzające dużymi zbiorami danych czy inteligentne rozwiązania telekomunikacyjne coraz częściej stają się integralną częścią życia biznesu.

Czytaj więcej »CeBIT 2013. Marzenia technologów w służbie biznesu

Konsumenci chcą więcej. Obsługa klienta ważniejsza niż produkt?

Badacze z agencji SMG twierdzą, że niska jakość tzw. customer service kosztuje brytyjskich handlowców aż 43 miliardy funtów w skali roku. Trend ten obserwujemy także w Polsce. Już przed dwoma laty szacowano, że straty polskich przedsiębiorstw z tytułu słabej obsługi klienta sięgają 8,8 mld EUR rocznie. Dobra oferta jako prosta recepta na sukces w biznesie – to już historia. Badania Aspect z 2012 r. wykazały, że konsumenci brytyjscy przy wyborze banków bardziej niż czynnikami finansowymi (25 proc.) kierują się jakością obsługi klienta (38 proc.). Według ekspertów przedsiębiorcy będą coraz częściej sięgać m.in. po pomoc zewnętrznych contact center, rozwiązania społecznościowe czy specjalne badania grup docelowych. Wszystko po to, aby budować trwałe relacje z konsumentami.

Czytaj więcej »Konsumenci chcą więcej. Obsługa klienta ważniejsza niż produkt?

Partner zamiast petenta

Według raportu Frost and Sullivan, wartość sektora call i contact center w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki przekroczyła sumę 11-12 mld euro. Firmy korzystają z usług centrów kontaktowych na szeroką skalę – teraz czas na instytucje państwowe. Władze rozumieją, że urzędy – dbając o swój wizerunek – powinny inwestować w narzędzia skutecznej komunikacji z obywatelami. I inwestują. W Warszawie za 4 mln zł powstaje Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Jednostki administracji publicznej czy służby mundurowe decydują się na otwieranie nowych infolinii. Podobne rozwiązania funkcjonują już z powodzeniem w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. Przykładowo, przez osiem lat działalności nowojorskie miejskie call center odebrało aż 100 mln połączeń.

Czytaj więcej »Partner zamiast petenta

Nowy Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Holicon

Z początkiem marca br. Jakub Kamza objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży w Holicon, jednym z wiodących polskich dostawców usług z obszaru call/contact center i Business Process Outsourcing. Jakub Kamza będzie odpowiedzialny za współtworzenie i nadzór nad realizacją strategii pozyskiwania nowego biznesu i sprzedaży wszystkich usług z portfolio spółki.

Czytaj więcej »Nowy Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Holicon

SpeedUp zarabia na udanej inwestycji

Grupa SpeedUp, fundusz kapitału zalążkowego wyszedł z jednej ze swoich inwestycji: call center Holicon Sp. z o.o.. Transakcja pozwoliła wygenerować 40-krotny zwrot z kapitału zainwestowanego w Spółkę w ciągu pięciu lat. Holicon jest liderem na polskim rynku usług mających na celu wsparcie zasadniczych procesów biznesowych m.in. obsługę klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi.Czytaj więcej »SpeedUp zarabia na udanej inwestycji

Speed Up zarabia na udanej inwestycji

Grupa SpeedUp, fundusz kapitału zalążkowego wyszedł z jednej ze swoich inwestycji: call center Holicon Sp. z o.o.. Transakcja pozwoliła wygenerować 40-krotny zwrot z kapitału zainwestowanego w Spółkę w ciągu pięciu lat. Holicon jest liderem na polskim rynku usług mających na celu wsparcie zasadniczych procesów biznesowych m.in. obsługę klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi.

Czytaj więcej »Speed Up zarabia na udanej inwestycji