Archiwa tagu: Hill&Knowlton

„Mmm… Pycha!” – dom mediowy Mindshare Polska i agencja kreatywna Made in Mind promują koncentrat pomidorowy marki Pudliszki

14 listopada wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa koncentratu pomidorowego marki Pudliszki. W działaniach promocyjnych wykorzystano tradycyjne spoty telewizyjne, konkurs konsumencki na platformie pudliszki.pl oraz profil dla fanów marki na Facebooku. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Mindshare Polska. Kreacje wykorzystywane w kampanii opracowała agencja kreatywna Made in Mind, działająca w strukturach Mindshare.

Gedeon Richter tworzy największą w Polsce bazę sprawdzonych gabinetów ginekologicznych

W trosce o przyszłe mamy oraz ich pociechy firma Gedeon Richter zorganizowała program edukacyjny „Świadome macierzyństwo”. W ramach akcji, przy współpracy z agencją Hill&Knowlton oraz agencją artflash interactive, której powierzone zostały wszelkie działania interaktywne, stworzyła największą w Polsce bazę sprawdzonych gabinetów ginekologicznych.

amazonki.net – nowocześnie o raku piersi w internecie

„artflash interactive” przy współpracy z agencją Hill&Knowlton stworzyła innowacyjny portal społecznościowy poświęcony tematyce raka piersi. Jest to pierwsza w Polsce tego typu platforma społecznościowa dla kobiet zmagających się z chorobą. Serwis ma na celu jednoczyć osoby dotknięte chorobą oraz ich rodziny i bliskich poprzez edukację i wymianę informacji i doświadczeń.