Henkel

Perły Rynku FMCG dla marek Bref, Gliss Kur i Pur

Aż 180 produktów w 60 kategoriach zostało nagrodzonych głosami detalistów w piątej edycji konkursu „Perły Rynku FMCG” organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Uroczysta gala oraz wręczenie prestiżowych statuetek i wyróżnień odbyło się 16 czerwca b.r. w Letnim Ogrodzie Forteca w Warszawie. Firma Henkel może poszczycić się jedną perłą (nagroda) i dwoma wyróżnieniami.

Czytaj dalej »Perły Rynku FMCG dla marek Bref, Gliss Kur i Pur

Zacznij dobrze swój dzień

Ruszył konkurs Right Guard w radio RMF FM i w Internecie pod hasłem „Zacznij dobrze swój dzień z dezodorantem Right Guard”. Aby wziąć udział, należy odpowiedzieć na pytanie: jaki jest Twój sposób na dobry początek dnia. Codziennie komisja wyłoni 15 zwycięzców, z których najlepszy otrzyma nagrodę główną – 1 000 zł.

Czytaj dalej »Zacznij dobrze swój dzień

Nowy Dyrektor Zarządzający w strukturach Henkel Polska

Thomas Toennesmann objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Działu Środków Piorących i Czystości w Henkel Polska. Odpowiada za wyniki sprzedaży oraz marketing wszystkich marek środków piorących i czystości Henkla obecnych na polskim rynku, do których należą m.in. Persil, Rex, Silan, Perwoll, Pur, Somat, Clin i Bref.Czytaj dalej »Nowy Dyrektor Zarządzający w strukturach Henkel Polska

Polscy studenci na podium

Warszawscy studenci: Beata Bogusz (Szkoła Główna Handlowa), Piotr Świtała (Szkoła Główna Handlowa/Uniwersytet Warszawski), Paweł Korneta (Szkoła Główna Handlowa) zajęli trzecie miejsce podczas międzynarodowego finału konkursu Henkel Innovation Challenge, który odbywał się w dniach 23-24 kwietnia w Amsterdamie. Dwa pierwsze miejsca zajęli kolejno studenci z Niemiec i Austrii.Czytaj dalej »Polscy studenci na podium

EM Lab i Henkel wznawiają współpracę w ramach projektu experiential marketingowego dla Clin

Od początku marca EM Lab prowadzi dla marki Clin akcję promocyjną „Czyste okna na wiosnę”. Clin z portfolio firmy Henkel to wiodący środek do mycia okien w swojej kategorii. Jest to kolejny projekt agencji dla firmy Henkel, z którym współpraca zaczęła się w 2007 roku i dotyczy marek Clin i Pur. Obecna akcja jest pierwszą wspólną od marca 2008.Czytaj dalej »EM Lab i Henkel wznawiają współpracę w ramach projektu experiential marketingowego dla Clin

Simone Bagel-Trah nowym prezesem Komitetu Akcjonariuszy firmy Henkel

Komitet Akcjonariuszy firmy Henkel AG & Co. wybrał na stanowisko przewodniczącej Simone Bagel-Trah. Przejmie ona obowiązki od Albrechta Woeste, który był członkiem komitetu od 1976 roku, a jego przewodniczącym od 1990 r. Jutro Simone Bagel-Trah ma także zostać wybrana na stanowisko przewodniczącej Rady Nadzorczej firmy Henkel. Zmiana ta stanowi zwieńczenie procesu przekazania władzy piątemu pokoleniu rodziny Henkel.Czytaj dalej »Simone Bagel-Trah nowym prezesem Komitetu Akcjonariuszy firmy Henkel