Heineken

Designed by Open’er Festival

Open’er Festival 2013 za nami, a tegoroczna edycja bez wątpienia na długo zapadnie w pamięci uczestników. Wszystko za sprawą sponsora – marki Heineken – która zaprosiła polskich projektantów do współtworzenia nowej przestrzeni designu na festiwalu. W specjalnie zaprojektowanym Heineken Design Pavilionie zaprezentowali się zarówno uznani polscy projektanci, jak i wschodzące gwiazdy polskiego designu. Open’er stał się także areną finału konkursu Open Design Explorations, gdzie wyłoniono wyróżniających się projektantów, mających zaprojektować lounge bar Heinekena.

Czytaj więcej »Designed by Open’er Festival

Ball Packaging Europe wprowadza pierwszą w Polsce „dotykową” puszkę dla Grupy Żywiec S.A.

Firma Ball Packaging Europe wyprodukowała dla Grupy Żywiec S.A pierwszą „dotykową” puszkę do piwa Heineken® o pojemności 0,5 litra. Innowacyjny lakier tworzy charakterystyczną teksturę, miękką i przyjemną w dotyku dla konsumenta i solidnie ugruntowuje pozycję marki Heineken® w segmencie produktów wysokiej klasy na polskim rynku. Ball Packaging Europe jest pierwszą firmą, która wprowadziła tego typu puszkę w Polsce.

Czytaj więcej »Ball Packaging Europe wprowadza pierwszą w Polsce „dotykową” puszkę dla Grupy Żywiec S.A.