Headz Marketing Partner

Headz podwaja sieć nośników reklamy zewnętrznej i liczy na wzrost zysków w kryzysie

Headz Marketing Partner, warszawska firma będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci ponad 200 nośników reklamy zewnętrznej, inwestuje w sieć tablic reklamowych w górach i liczy na wzrost zysku w 2013 roku. Inwestycje rzędu kilku milionów złotych w 2013 roku mają podwoić rozmiar sieci  do 400 tablic w całym kraju.

Czytaj więcej »Headz podwaja sieć nośników reklamy zewnętrznej i liczy na wzrost zysków w kryzysie

Headz Marketing Partner planuje prywatną ofertę akcji

Headz Marketing Partner, spółka będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci nośników outdoor, rozpoczyna cykl spotkań z inwestorami. Władze spółki planują przeprowadzenie prywatnej oferty akcji i czynny udział w konsolidacji rynku ekskluzywnych nośników backlight w Polsce. W następnym etapie – w 2012 roku – strategia firmy zakłada wprowadzenie walorów spółki do obrotu publicznego. Wartość emisji szacowana jest na 20 mln PLN. Środki z emisji zostaną przeznaczone na dalszy rozwój i czynny udział w procesie konsolidacji rynku tablic backlight.

Czytaj więcej »Headz Marketing Partner planuje prywatną ofertę akcji

Toyota i Headz promują niezawodną RAV4

Headz Marketing Partner – jeden z wiodących dostawców wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej typu Premium w Polsce – realizuje zimową kampanię dla koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland. Akcja, promująca niezawodny i bezpieczny model RAV4, odbywa się w najpopularniejszych polskich kurortach zimowych, tj.: Zakopane, Szczyrk, Wisła czy Białka Tatrzańska. Kampania realizowana jest na nośnikach typu mountainboard, które – poza funkcją reklamową – zabezpieczają stoki.

Czytaj więcej »Toyota i Headz promują niezawodną RAV4