HBO

HBO promuje Newsroom w mobile’u

Trwa kampania serialu Newsroom, najnowszej produkcji HBO. Marketer wykorzystał w niej niestandardową kreację w mobilnej wersji portalu Onet. Za pomocą bannera Rich Media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogą na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o serialu. Banner pozwala także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można pobrać bezpłatną aplikację HBO GO, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.

Czytaj więcej »HBO promuje Newsroom w mobile’u

On Board PR dla HBO

Należąca do międzynarodowej sieci Ecco Network, firma doradcza On Board PR, wygrała przetarg na obsługę medialną polskiej premiery najnowszego serialu HBO zatytułowanej „Pacyfik”. HBO jest trzecim kanałem telewizyjnym, który dołączył do portfolio klientów On Board PR w 2010 roku.Czytaj więcej »On Board PR dla HBO

CZTERY NOWE PAKIETY PROGRAMOWE W JAMBOX KABLÓWCE 3 GENERACJI

Od lipca br. w cyfrowej telewizji kablowej JAMBOX są dostępne nowe propozycje programowe. Do oferty zostały wprowadzone cztery pakiety tematyczne: CANAL+, HBO, Cinemax i Discovery. Ponadto o nowe kanały zostały poszerzone również istniejące pakiety programowe. W lipcowej ofercie można również znaleźć Polsat Sport HD w cyfrowej jakości High Definition.  Czytaj więcej »CZTERY NOWE PAKIETY PROGRAMOWE W JAMBOX KABLÓWCE 3 GENERACJI