Havas Media

Liberty Direct promuje jakość w kampanii

Liberty Direct rusza kampanią reklamową opartą o wyniki rankingu Dziennika Ubezpieczeniowego. Firma wypadła w nim najlepiej wśród firm wywodzących się z modelu direct. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne. Kreacja spotu została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Czytaj więcej »Liberty Direct promuje jakość w kampanii

Za 2 190 zł nawet na koniec świata z Air France KLM dzięki jesiennej super wyprzedaży

Od 3 do 30 września Air France KLM sprzedają bilety po niezwykle atrakcyjnych, promocyjnych cenach. W tym czasie można kupić bilet na loty, które można odbyć do końca marca 2010 roku. W ten sposób można tanio wybrać się w podróż lotniczą do 85 miast na 5 kontynentach. Kampania promocyjna obejmie internet, prasę outdoor i działania ambientowe.

Czytaj więcej »Za 2 190 zł nawet na koniec świata z Air France KLM dzięki jesiennej super wyprzedaży

Dom mediowy MPG udawadnia, że polscy konsumenci wybierają marki związane z ekologią

Polski oddział domu mediowego MPG przeprowadził polską edycję ogólnoświatowego badania Climate Change  realizowanego przez Havas Media.  Badanie obejmuje problematykę świadomości ekologicznej konsumentów oraz  jej wpływu na wizerunki marek i zachowania zakupowe. Do tej pory kwestionariusz wypełniło 11 120 osób z 10 różnych krajów i 3 kontynentów.
Czytaj więcej »Dom mediowy MPG udawadnia, że polscy konsumenci wybierają marki związane z ekologią