Archiwa tagu: Hasbro

Agencja Great Open House zmonopolizuje galerie handlowe

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House zakupiła od koncernu Hasbro licencję na wykorzystywanie gry Monopoly jako motywu przewodniego podczas publicznych eventów organizowanych dla galerii handlowych. Pierwszym klientem agencji na tę usługę została ogólnopolska sieć centrów handlowych Atrium. Great Open House zorganizowała i przeprowadza właśnie w 4 centrach handlowych tej marki familijne imprezy z Monopoly w… Czytaj dalej »

Gry Rodzinne po raz kolejny z udziałem OS3

OS3 multimedia, tak jak w poprzednich latach, włączyła się w organizację kampanii wspierającej „Wieczór Gier Rodzinnych” dla Hasbro Polska. Agencja odpowiada za odświeżenie serwisu akcji, stworzenie kreacji do kampanii internetowej i całościowe prowadzenie konkursów towarzyszących kampanii.

Ryzykuj z Hasbro

Hasbro, jeden z największych na świecie producentów gier i zabawek (m.in. Monopoly, Zgadnij Kto To) i OS3 multimedia wspierają kampanią internetową popularną grę planszową Ryzyko.

Hasbro nowym klientem Marketing & Communications Consultants

W marcu bieżącego roku agencja Marketing & Communications rozpoczęła współpracę z firmą Hasbro – jednym z największych amerykańskich producentów zabawek. M&CC zajmie się komunikacyjnym wsparciem wprowadzenia na polski rynek marki NERF – wyrzutni przeznaczonych dla chłopców w wieku 8-12  lat.

OS3 w Monopoly

Polska edycja mistrzostw Monopoly po raz pierwszy w Internecie. Agencja OS3 multimedia, na zlecenie Hasbro Poland, stworzyła serwis dla tej jednej z najpopularniejszych i najszacowniejszych gier na świecie – Monopoly skończyło bowiem już 70 lat. To kolejna realizacja dla Hasbro, z którą OS3 multimedia współpracuje od ponad roku.