Hasbro

Agencja Great Open House zmonopolizuje galerie handlowe

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House zakupiła od koncernu Hasbro licencję na wykorzystywanie gry Monopoly jako motywu przewodniego podczas publicznych eventów organizowanych dla galerii handlowych. Pierwszym klientem agencji na tę usługę została ogólnopolska sieć centrów handlowych Atrium. Great Open House zorganizowała i przeprowadza właśnie w 4 centrach handlowych tej marki familijne imprezy z Monopoly w roli głównej, a równolegle także Mistrzostwa Polski w Monopoly.Czytaj więcej »Agencja Great Open House zmonopolizuje galerie handlowe

OS3 w Monopoly

Polska edycja mistrzostw Monopoly po raz pierwszy w Internecie. Agencja OS3 multimedia, na zlecenie Hasbro Poland, stworzyła serwis dla tej jednej z najpopularniejszych i najszacowniejszych gier na świecie – Monopoly skończyło bowiem już 70 lat. To kolejna realizacja dla Hasbro, z którą OS3 multimedia współpracuje od ponad roku.
Czytaj więcej »OS3 w Monopoly