Archiwa tagu: Harvard Business School

Rusza trzecia edycja Akademii Strategicznego Przywództwa

ICAN Institute – wydawca Harvard Business Review Polska oraz organizator szkoleń menedżerskich i konferencji – uruchomił trzecią edycję Akademii Strategicznego Przywództwa, programu szkoleniowego skierowanego do menedżerów najwyższego szczebla.

Co ważniejsze: produkt czy obsługa?

To nie produkt pozwala firmom przetrwać najtrudniejsze czasy, ale jakość kontaktu z klientem. Dążenie do całkowitej automatyzacji procesów obsługi klienta, aby zmniejszyć ich koszty, jest dla wielu kuszącą perspektywą, ale najczęściej prowadzi do pogorszenia satysfakcji odbiorcy – twierdzi dr Jeffrey Rayport, wieloletni wykładowca Harvard Business School, doradca wielu światowych koncernów.

Zarządzanie niepewnością kluczem do sukcesu – badanie strategii firm

Strategie firm, które osiągnęły sukces są bardzo zbliżone do strategii, które doprowadziły inne firmy do upadku – wynika z badania przeprowadzonego przez światowego eksperta w dziedzinie planowania strategicznego, wykładowcy Harvard Business School, dr Michaela Raynora. W wyniku analizy Raynor stwierdził, że przeciwieństwem strategii firm odnoszących sukcesy były strategie firm odnoszących przeciętne wyniki.   „Firmy, które… Czytaj dalej »