Guuli.pl

W e-commerce liczy się konwersja

Dla internautów robiących zakupy w sieci oferty serwisów aukcyjnych, porównywarek oraz e-sklepy to przede wszystkim oszczędność czasu, pieniędzy i możliwość wybrania produktu najwyższej jakości. Według danych z lutego 2012 r. zaprezentowanych przez Gemius w raporcie E-commerce w Polsce 2011, ponad 70% użytkowników Internetu deklaruje, że przynajmniej raz dokonało zakupów online. Z kolei TNS OBOP przewiduje, że połowa spośród tych, którzy nie dokonywali jeszcze zakupu w sieci, zrobi to w ciągu najbliższego półrocza.

Czytaj dalej »W e-commerce liczy się konwersja

Guuli.pl w pierwszej trójce startupów miesiąca

Guuli.pl – pierwszy internetowy, multipartnerski projekt o najszerszym zasięgu – został wyróżniony w plebiscycie startupów, organizowanym przez portal MamBiznes.pl. Jury złożone ze specjalistów z firm inwestujących w startupy oceniało nominowane serwisy pod względem pomysłu, modelu biznesowego, wykonania i grafiki. W finalnym zestawieniu dziesięciu firm Guuli.pl zadebiutował na liście na trzecim miejscu.

Czytaj dalej »Guuli.pl w pierwszej trójce startupów miesiąca

Guuli.pl unowocześnia ofertę

Guuli.pl – pierwszy internetowy projekt multipartnerski o tak szerokim zasięgu – jest obecnie najbardziej efektywnym kosztowo narzędziem marketingowym w internecie. Platforma konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, czego efektem jest dynamiczna rozbudowa oferty o nowe funkcjonalności. Dzięki temu jako jedna z nielicznych firm w Polsce udostępnia funkcję przyznawania punktów w zamian za czytanie ze zrozumieniem treści wskazanych przez partnerów handlowych. Tym samym zwiększa możliwość budowania stałych relacji z klientami.

Czytaj dalej »Guuli.pl unowocześnia ofertę

Guuli.pl – nowa jakość wśród narzędzi marketingowych

Guuli.pl – pierwszy internetowy multipartnerski projekt o tak szerokim zasięgu – jest obecnie najbardziej efektywnym kosztowo narzędziem marketingowym w internecie. To nowoczesne rozwiązanie dedykowane jest właścicielom serwisów oraz sklepów internetowych, a także klientom indywidualnym. Guuli.pl gwarantuje swoim partnerom dotarcie do sprecyzowanej, docelowej grupy odbiorców przy znacznie mniejszych nakładach finansowych.

Czytaj dalej »Guuli.pl – nowa jakość wśród narzędzi marketingowych